Gå til innhold

Hva vil du forandre ved deg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja hva ville det vært? og hva er det du ønsker er anderledes?

Jeg ønsker feks at jeg har rettere tenner, de skal jeg fikse snart:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle gjerne vært superslank og "nettere". Har litt bred beinbygning, så selv om jeg er slank ser jeg aldri superslank ut (huff, for noen idealer jeg har). Skulle gjerne hatt Dita Von Teese-midje. Søte, små og smale føtter. Tynnere legger og ankler. Lengre hals. Smalere nese, større/fyldigere munn, mer markert ansikt med markert kjeve, penere øyne og øyefarge, finere øyenbryn. Ser ut som en lang liste, men er faktisk ganske fornøyd med meg selv og dette er ikke noe jeg går og tenker på i hverdagen :-)

Skrevet

Ønsker mer definerte muskler, strammere rumpe og større pupper.

Skrevet

Større pupper(vet jeg kan gjøre noe med det, men kommer nok aldri til å gjøre det).

Mindre nese

Tykkere hår

Fyldigere lepper

Skrevet

Bli tynn/slank.. :sjenert:

Skrevet

Egentlig går jeg ofte med på at en stor rumpe er sexy, og jeg går med på at det er finere enn en flat rumpe når jeg for eksempel diskuterer med kjæreste eller venner. Til tross for dette så har jeg ett lite kompleks med rumpa mi som er nokså fremtredende iforhold til min ganske slanke overkropp. I tillegg til å være høy, så føler jeg den blir veldig synlig. Så selv om mange skulle være uenige, så tror jeg nok kanskje ønsket ville være å gjøre rumpa litt mindre. Den har også vist seg å være nokså vanskelig å slanke bort, siden jeg tydeligvis er veldig disponert for at fettet kun setter seg nettopp der. :sjenert:

Skrevet

Større pupper !

Skrevet

Jeg hadde ønsket meg mindre nese!

Gjest grønnfi
Skrevet

Få vekk den dumme sinnarynken mellom øynene

Gjest Setareh
Skrevet

Litt mindre pupper, har altfor store, selvom jeg elsker puppene mine, skulle jeg ønske de var mindre da det er tungt å bære på dem lol. Også skulle jeg ønske jeg hadde grågrønne øyne! Ellers er jeg superfornøyd!

Skrevet

Mer definerte magemuskler og smalere hofter. :)

Skrevet

Finere hud, flatere mage, større pupper, strammere kropp og hvitere tenner. Ellers er jeg fornøyd! :sjenert:

Skrevet

Mindre pupper faktisk;)

Skrevet

Mindre pupper faktisk;)

Det må du aldri finne på å si til en mann! Jeg har hørt de vil forby brystreduksjoner!

Skrevet

Det må du aldri finne på å si til en mann! Jeg har hørt de vil forby brystreduksjoner!

Ikke dra alle menn under en kam, jeg vet mange mannfolk som har uttalt at de absolutt hater store pupper, inkludert mannen min. Så det er vel veldig individuelt :)

Skrevet

slank, mindre hofter, større og fastere pupper, rynkene under øynene..

Skrevet

Mindre pupper faktisk;)

Når jeg prøver nydelige kjoler hvor puppene blir klemt flate på midten og stikker ut til både venstre og høyre, ønsker jeg meg mindre pupper også. :fnise: Men jeg trives ellers med de og samboer'n elsker de heldigvis :mrgreen: ... Så da får det bare være litt vanskelig med kjoler iblant.

Ellers skulle jeg ønske jeg var en smule strammere og hadde sprettrumpe. :sukk:

Gjest sardintroll
Skrevet

Kanskje en tanke mer muskler, og litt fastere bryster, men så er jeg strengt tatt "under konstruksjon" fortsatt, da. :fnise:

Skrevet

Kvitte meg den lille bilringen helt nederst på magen så er jeg fornøyd! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...