AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Hjelp meg før jeg blir gal jeg har gått ned 16 kilo med kosthold å trening men nå så og si ferdig. Jeg har holdt en vekt på 55 kilo en god stund mens jeg kan ha både vært sunn å usunn i helger uten å gå opp. Har altså vært stabilt noen mnd. Dro til syden i tre uker å ble mye øl å god mat. Regnet med å gå opp men som sagt så har jeg god erfaring med slanking å trening så tok ikke så hardt på det. Alle legger vel på seg på ferie. Jeg gikk opp to tre kilo. Men det vil IKKE gå av. Jeg spiser sunt, trener tre fire ganger i uken. Sykler over 14km osv osv.det har sittet som støpt siden sommer. Uansett hva jeg gjør så vil ikke feriefettet av. Jeg lurer på om jeg spiser for lite kalorier eller for få måltider så kroppen holder på det?? Hvordan går jeg ned i FETT? Noen som har en fin diettplan ? Dette spiser jeg. Frokost: tomatsuppe med egg/tunfisk/knekkebrød med makrell i tomat/grønn te osvosv. Lunsj:fiberknekkebrød/eple/suppe grønn te middag:alt mulig fra kylling biff fisk osv.grønn te Ikke noe kveldsmat etter middag.
Gjest *Maja* Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Hjelp meg før jeg blir gal jeg har gått ned 16 kilo med kosthold å trening men nå så og si ferdig. Jeg har holdt en vekt på 55 kilo en god stund mens jeg kan ha både vært sunn å usunn i helger uten å gå opp. Har altså vært stabilt noen mnd. Dro til syden i tre uker å ble mye øl å god mat. Regnet med å gå opp men som sagt så har jeg god erfaring med slanking å trening så tok ikke så hardt på det. Alle legger vel på seg på ferie. Jeg gikk opp to tre kilo. Men det vil IKKE gå av. Jeg spiser sunt, trener tre fire ganger i uken. Sykler over 14km osv osv.det har sittet som støpt siden sommer. Uansett hva jeg gjør så vil ikke feriefettet av. Jeg lurer på om jeg spiser for lite kalorier eller for få måltider så kroppen holder på det?? Hvordan går jeg ned i FETT? Noen som har en fin diettplan ? Dette spiser jeg. Frokost: tomatsuppe med egg/tunfisk/knekkebrød med makrell i tomat/grønn te osvosv. Lunsj:fiberknekkebrød/eple/suppe grønn te middag:alt mulig fra kylling biff fisk osv.grønn te Ikke noe kveldsmat etter middag. Du burde spise mer fett. Husk at det må fett til for å forbrenne fett. Prøv å tilsette en nevne mandler om dagen. Jogging er også effektivt.
JohnQ Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 Prøv å få inn en økt eller to med jogging, evt. intervalltrening i uka, skal du se de fastklamrede kiloene detter av.
Redbull Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 14 km er ikke så veldig mye på sykkel igrunn... Kanskje du må ta i litt mer på treninger? og spise mer
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 14 km er ikke så veldig mye på sykkel igrunn... Kanskje du må ta i litt mer på treninger? og spise mer nei altså 14km er spinning en halvtime ca, noen dager mer. så bruker jeg stepmaskiner i halvtime ca. å prøver å jogge litt men blir fort umotivert Tenker kanskje jeg har for nøyt energiforbruk iforhold til det jeg klarer å bruke ??
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Prøv å få inn en økt eller to med jogging, evt. intervalltrening i uka, skal du se de fastklamrede kiloene detter av. Hvor mange km jogging ? Har holdt på mye med jogging før men det var i slankeperioden å da rant kiloene av, men hvor mange km på tredemølle er en god trenings økt ?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 Du burde spise mer fett. Husk at det må fett til for å forbrenne fett. Prøv å tilsette en nevne mandler om dagen. Jogging er også effektivt. Jeg skal prøve meg på mandler eller andre nøtter, det er vel slik at sunt fett forbrenner dårlig fett
Redbull Skrevet 9. oktober 2011 #8 Skrevet 9. oktober 2011 nei altså 14km er spinning en halvtime ca, noen dager mer. så bruker jeg stepmaskiner i halvtime ca. å prøver å jogge litt men blir fort umotivert Tenker kanskje jeg har for nøyt energiforbruk iforhold til det jeg klarer å bruke ?? Energi inntak? Ja kanskje det, da må du telle kalorier og trekke ifra treninga
JohnQ Skrevet 9. oktober 2011 #9 Skrevet 9. oktober 2011 Hvor mange km jogging ? Har holdt på mye med jogging før men det var i slankeperioden å da rant kiloene av, men hvor mange km på tredemølle er en god trenings økt ? Mellom 3 og 5 km er fine økter. Spørs litt på din innsats også da, i form av hastighet.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #10 Skrevet 10. oktober 2011 nei altså 14km er spinning en halvtime ca, noen dager mer. så bruker jeg stepmaskiner i halvtime ca. å prøver å jogge litt men blir fort umotivert Tenker kanskje jeg har for nøyt energiforbruk iforhold til det jeg klarer å bruke ?? Jogg i skogen!
Gjest Alfred Skrevet 10. oktober 2011 #11 Skrevet 10. oktober 2011 Du har for stor tro på magi! Det du skriver om grønn te og antall måltider pr. dag indikerer dette. Hvordan vet du at det er fett, når du måler kroppsvekt og ikke fettprosent?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå