Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2003 #1 Skrevet 5. desember 2003 Jeg er litt småbetatt av sjefen min. Ah, han er så kjekk og hyggelig. Vi har begge hver vår kjæreste, men akk, han er så fin! Gjør det noe at vi småflørter litt med hverandre på jobben? :oops:
Gjest GreenSky Skrevet 5. desember 2003 #2 Skrevet 5. desember 2003 Småflørting på jobben kan være bare fint, det! Så lenge en er klar over hvor grensene går. Pass på så du ikke blir for betatt!
Sandman Skrevet 5. desember 2003 #3 Skrevet 5. desember 2003 Flørt...vel, vel....men hvis han også er betatt av deg, og han er lite profesjonell, så vil det utvikle seg til et forhold etterhvert... ....slike konstellasjoner er som regel ikke særlig bra...hverken for klimaet på jobben, eller for privatlivet... Tenk deg godt om....
Gjest Brunhilde Skrevet 5. desember 2003 #4 Skrevet 5. desember 2003 Og bare pass på at ikke kollegene flipper ut!
Suzy Skrevet 5. desember 2003 #5 Skrevet 5. desember 2003 Pass deg, pass deg, pass deg :fy: Klart du kan flørte i formen smile litt og tulle litt, men ikke gå lengere enn det. Han er sjefen din og du kan komme i flere uheldige situasjoner om du ikke passer deg for å involvere deg med ham :-?
Gjest GreenSky Skrevet 5. desember 2003 #6 Skrevet 5. desember 2003 Jeg er litt småbetatt av sjefen min. Et øyeblikk her! Tittelen på innlegget ditt var: Dette er veldig viktg: Hva er du betatt, eller forelsket???? Er du forelsket, bør du holde deg langt unna!!!! Du kjenner sangen: "Herlig, herlig men farlig, farlig!!!!" Tenk litt på det!
tonekk Skrevet 5. desember 2003 #7 Skrevet 5. desember 2003 hei.. har førstehåndserfaring på emnet... :oops: Ikke involver deg med sjefen!!!!!! Jeg var sammen med sjefen min i ca et halvt år. Men, så fant han selvfølgelig en annen. Det første halve året etter bruddet var det helt jævli å jobbe..... Jeg er over det nå, og vi har god kontakt, men jeg kunne ønske vi hadde den samme kontakten bare uten historien...
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2003 #8 Skrevet 5. desember 2003 Jeg vet jo at det ikke er verdens smarteste ting å bli sammen med sjefen. Det blir nok bare med flørtingen, sukk! Tror jeg, da. Vet ikke helt om jeg er forelsket heller, kanskje jeg egentlig bare ha LYST PÅ ham, hvis dere skjønner... Takk for alle svar!
Gjest GreenSky Skrevet 5. desember 2003 #9 Skrevet 5. desember 2003 Jeg vet jo at det ikke er verdens smarteste ting å bli sammen med sjefen. Særlig ikke når du er i et forhold, han er i et forhold, og han attpåtil er sjefen din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå