Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser en del her inne om forskjellige dagkremer...

Jeg synes det er en liten jungel av produkter, så jeg vil gjerne høre hva dere kan anbefale for tørr hud, som likevel ikke trenger for fet krem. Får fort kviser om den blir for "seig / fet".

Huden er og litt sensitiv.

Tenkte å sponse en hudpleietime på meg selv så snart jeg får råd, og skal høre der. Men ser gjerne at dere forteller om deres tips i første omgang...

Supert om noen vil si noen ord :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Hvilken prisklasse søker du i?

Jeg trives egentlig best med Decleor, men har ultratørr hud, spesielt om vinteren. Kanskje du kunne prøve Hydra Floral? Eller den nye Harmonie-kremen? Jeg fikk en prøve på den, og den virker veldig fin.

I ett litt lavere prissjikt, liker jeg Crème pour peux intolérantes fra Avène som koster ca 160-170,- på apotek. Den er uparfymert, gir masse fukt og litt fett, og trekker OK inn i huden.

Gjest Diva i.i.
Skrevet

Prisklasse tar jeg egentlig ikke hensyn til.

Huden min er såpass viktig :D

Har hørt mye om Hydra Floral før, og jeg har tidligere god erfaring med noen Decleorprodukter.

Tusen takk for tips :D

D :briller:

Gjest Ethereal
Skrevet

Den beste fuktighetskremen i UNIVERSET (subjektiv nå, ja) kommer fra Shiseido, og heter Bio-Performance Super Advanced Revitalizer N. Hos Esthetique koster den nette 620,- og da er min smerteterskel overskredet forlengst. Nå er jeg helt i bunnen av en krukke jeg har kjøpt på taxfree til rundt 500,- Tipper den blir kjøpt på nytt når jeg reiser om en måneds tid. Men den er for tørr hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...