AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 lesbisk sex = hull mot hull = 0!!! lesbisk sex = flatbanking! homofil sex = brun aksjon!! har jeg rett eller har jeg rett??
Rainbow Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 Du har ikke rett. Og du har dårlig fantasi. Er som om jeg skulle definere heterosex som "omf omf-inn-ut-ferdig på et minutt". 1
spinnwild Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Et dårlig forsøk på en humoristisk tråd (håper jeg). Hvorfor to negative betegnelser på lesbisk sex, og kun en på homofil sex?
Gjest Cuntzilla Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 Folkens, jeg tror dette var mer et forsøk på humor mer enn å beskrive sex. Men det kan jo fort misforstås siden det var UTROLIG tamme vitser.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Et dårlig forsøk på en humoristisk tråd (håper jeg). Hvorfor to negative betegnelser på lesbisk sex, og kun en på homofil sex? ok her kommer en til da: homofil sex = brune bremsespor på tissen...
Cathrine88 Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 Wow, for en sofistikert og original form for humor, du er helt sikkert det naturlige midtpunkt på enhver fest. Jeg har sett deg komme med de samme patetiske vitsene i flere tråder nå, er du virkelig så stolt av dem? 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #8 Skrevet 9. oktober 2011 Wow, for en sofistikert og original form for humor, du er helt sikkert det naturlige midtpunkt på enhver fest. Jeg har sett deg komme med de samme patetiske vitsene i flere tråder nå, er du virkelig så stolt av dem? jeg sier jo bare sannheten, eller??
spinnwild Skrevet 9. oktober 2011 #9 Skrevet 9. oktober 2011 jeg sier jo bare sannheten, eller?? Du gjør jo langt fra det. Analsex gir sjeldnere brune spor på penis, og jentesex er ikke bare hull og tomrom. Skal du "si sannheten" - så bør du lære litt om det du snakker om først. Hva med å prøve selv en gang? Det er jo den beste kilden for informasjon.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #10 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har hatt sex med andre kvinner siden jeg var 21, men har likevel ikke prøvd ut dine "metoder". Likevel funker sexlivet helt utmerket! Sjokkerende, ikke sant? 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #11 Skrevet 9. oktober 2011 Du gjør jo langt fra det. Analsex gir sjeldnere brune spor på penis, og jentesex er ikke bare hull og tomrom. Skal du "si sannheten" - så bør du lære litt om det du snakker om først. Hva med å prøve selv en gang? Det er jo den beste kilden for informasjon. ææææsj!!! Ha sex med en mann????!!!! hvem tror du jeg er?? jeg er hetero!! Det gir vel ikke brune spor på tissen pga at man bruker kondom??
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #12 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har hatt sex med andre kvinner siden jeg var 21, men har likevel ikke prøvd ut dine "metoder". Likevel funker sexlivet helt utmerket! Sjokkerende, ikke sant? så det er ikke flatbanking likevel???? 1
spinnwild Skrevet 9. oktober 2011 #13 Skrevet 9. oktober 2011 ææææsj!!! Ha sex med en mann????!!!! hvem tror du jeg er?? jeg er hetero!! Det gir vel ikke brune spor på tissen pga at man bruker kondom?? Både det og at man ikke bæsjer samtidig som man har sex. Mange skyller faktisk analen før sex også.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #14 Skrevet 9. oktober 2011 Både det og at man ikke bæsjer samtidig som man har sex. Mange skyller faktisk analen før sex også. sant nok
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #15 Skrevet 9. oktober 2011 Både det og at man ikke bæsjer samtidig som man har sex. Mange skyller faktisk analen før sex også. blir du ikke litt sår i rumpa etter analsex, du vet sånn at man kan se det på deg dagen etter: vilt fremmede kan se hva du gjorde kvelden før??
spinnwild Skrevet 9. oktober 2011 #16 Skrevet 9. oktober 2011 blir du ikke litt sår i rumpa etter analsex, du vet sånn at man kan se det på deg dagen etter: vilt fremmede kan se hva du gjorde kvelden før?? nei. Også har ikke jeg (i motsetning til deg) vane for å vise fram analhullet mitt til vilt fremmede folk...
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #17 Skrevet 9. oktober 2011 nei. Også har ikke jeg (i motsetning til deg) vane for å vise fram analhullet mitt til vilt fremmede folk... jeg viser ikke min nakne kropp til vilt fremmede folk og er sivilisert også. Men på deg kan man nok se at du er litt(?) sår i baken på måten du går på dagen etter ikke sant???
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #18 Skrevet 9. oktober 2011 så det er ikke flatbanking likevel???? klart det er det. De sier a -ah -ah -ah -ah -ah -ah for hvert støt akkurat som noen heterofile
spinnwild Skrevet 9. oktober 2011 #19 Skrevet 9. oktober 2011 jeg viser ikke min nakne kropp til vilt fremmede folk og er sivilisert også. Men på deg kan man nok se at du er litt(?) sår i baken på måten du går på dagen etter ikke sant??? Det skjer nok kun når man blir voldtatt i ræva, det... Link til deg, så du kan teste det ut alene
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #20 Skrevet 9. oktober 2011 Det skjer nok kun når man blir voldtatt i ræva, det... Link til deg, så du kan teste det ut alene jeg er ikke homo!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå