Gjest shirelle Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 denne helgen har jeg spist 3 ruter melkesjokolade og drukket to glass cola. Også spist potetgull. Neste helg skal jeg spise mye mer.
Jill Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 Litt smågodt, faktisk veldig lite til å være meg :gjeiper:
Gjest VesleMars Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Oi. Det var lite. Skulle ønske jeg hadde vært like flink. Spiste litt på fredag, men MENGDER i går. Har ikke orden på hvor mye sjokolade jeg faktisk fikk i meg, og gått er vel det og kjenner jeg meg rett blir det nok sjokolade ikveld også. Hjelpes...
Gjest VesleMars Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 Godt er vel det, ikke gått selvfølgelig 1
Sunniva81 Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Vanligvis kan jeg spise en pose M eller en liten plate sjokolade. Men det frister egentlig lite for tiden, men nå i helga har jeg ikke hatt lyst på godteri engang Eneste godterilignende jeg har spist er nachosen jeg hadde oppi nachosen jeg lagde i går
Envy Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 Det kommer helt an på.. Noen helger deler jeg og sambo en 250g sjokolade, andre helger blir det ikke snop i det hele tatt. Har spisedag på lørdag, så tar det ikke så tungt om det blir noen sjokoladeruter
lisske Skrevet 9. oktober 2011 #8 Skrevet 9. oktober 2011 Fredag: En hobbysjokolade, litt smågodt, delte en liten pakke cheese doodles med svigermor og det gikk ned en hel del brus. Lørdag: Litt smågodt og en liten sjokoladeplate, litt brus. Synes det har gått ned litt for mye denne helga, men godt det er det! :gjeiper:
Ethereal Skrevet 9. oktober 2011 #9 Skrevet 9. oktober 2011 Denne helga har jeg spist masse sjokolade. En halv pakke Toblerone og tre sjokolader på størrelse med marsipanbrød. Nam nam!
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #11 Skrevet 9. oktober 2011 Spiser dere hele helgen? Altså fredag til søndag? Jeg gjør det... og klarer ikke la være. Slitt denne helgen da mannen min er borte... Kunne vært tynn som en strek jeg om jeg ikke spiste så mye godis i helgen. Er fortsatt passe tynn, men ikke superfit akkurat... med mengdene jeg har spist i det siste burde jeg vært smellfeit. <har et sykt forhold til godis for å si det sånn... sugar is my drug...
Gjesten Skrevet 9. oktober 2011 #13 Skrevet 9. oktober 2011 Hvis jeg er hjemme fredag eller lørdag kveld, går det fort en stor plate Fruktnøtt, altså 200 g. Ingen dårlig samvittighet heller, det er helg jo!
Cera Skrevet 9. oktober 2011 #14 Skrevet 9. oktober 2011 200gr fruktnøtt er ingen problem nei :gjeiper:
Gjest *Maja* Skrevet 9. oktober 2011 #15 Skrevet 9. oktober 2011 Fredag: 2 alpro sjokoladepuddinger Lørdag: 2 alpro sjokoladepuddinger Haha...det var ikke mye å skryte av. Blir kanskje noe digg i dag...
KaffeLars Skrevet 9. oktober 2011 #16 Skrevet 9. oktober 2011 Ikkeno. Muligens en havrekjeks. Vil ikke kalle det godteri. Bare ikke sett myk saltlakris innen min rekkevidde, så går det bra.
Gjest Hannee Skrevet 9. oktober 2011 #17 Skrevet 9. oktober 2011 På fredag spiste jeg potetgull, dip og masse pepsi max. Fra lørdag til i dag var jeg på fjellet så da har jeg spist så mange pakker kvikklunsj at jeg ikke har telling lenger.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #18 Skrevet 9. oktober 2011 Hver helg blir det en halv sånn Mixpose med smågodt. Vet ikke hvor mange hekto det er, men dere klarer kanskje å se det for dere. Er mulig det tilsvarer sånn ca. en sånn her boks. Av og til tar jeg i på noe mer enn det (smågodtet fordeles på fredag og lørdag, noen ganger er det litt igjen på søndag), og da blir det gjerne 1/3 pose Smash eller litt potetgull.
KaffeLars Skrevet 9. oktober 2011 #19 Skrevet 9. oktober 2011 Syns jeg hører en pose myke saltlakris som roper på meg fra 7-11
MissMas Skrevet 9. oktober 2011 #20 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har spist masse! Potetskruer, kinder maxi (ikke pakke, 1 biter), 3-4 cm store browniesbiter, 1 twix. Pleier å stappe i meg i helga av en eller annen grunn. Kanskje litt trøstespising? Ødelegger hele den harde dietten i uka, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå