Gå til innhold

Hvor mye godis spiser du i løpet av helgen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest shirelle
Skrevet

denne helgen har jeg spist 3 ruter melkesjokolade og drukket to glass cola. Også spist potetgull. Neste helg skal jeg spise mye mer.

Skrevet

Litt smågodt, faktisk veldig lite til å være meg :gjeiper:

Gjest VesleMars
Skrevet

Oi. Det var lite. Skulle ønske jeg hadde vært like flink. Spiste litt på fredag, men MENGDER i går. Har ikke orden på hvor mye sjokolade jeg faktisk fikk i meg, og gått er vel det ;) og kjenner jeg meg rett blir det nok sjokolade ikveld også. Hjelpes...

Gjest VesleMars
Skrevet

Godt er vel det, ikke gått selvfølgelig ;)

• Liker 1
Skrevet

Vanligvis kan jeg spise en pose M eller en liten plate sjokolade. Men det frister egentlig lite for tiden, men nå i helga har jeg ikke hatt lyst på godteri engang :takke: Eneste godterilignende jeg har spist er nachosen jeg hadde oppi nachosen jeg lagde i går :fnise:

Skrevet

Det kommer helt an på.. Noen helger deler jeg og sambo en 250g sjokolade, andre helger blir det ikke snop i det hele tatt. Har spisedag på lørdag, så tar det ikke så tungt om det blir noen sjokoladeruter :)

Skrevet

Fredag: En hobbysjokolade, litt smågodt, delte en liten pakke cheese doodles med svigermor og det gikk ned en hel del brus.

Lørdag: Litt smågodt og en liten sjokoladeplate, litt brus.

Synes det har gått ned litt for mye denne helga, men godt det er det! :gjeiper:

Skrevet

Denne helga har jeg spist masse sjokolade.

En halv pakke Toblerone og tre sjokolader på størrelse med marsipanbrød. Nam nam!

Skrevet

1 melkerull denne helga.

Skrevet

Spiser dere hele helgen?

Altså fredag til søndag?

Jeg gjør det... og klarer ikke la være. Slitt denne helgen da mannen min er borte... :(

Kunne vært tynn som en strek jeg om jeg ikke spiste så mye godis i helgen. Er fortsatt passe tynn, men ikke superfit akkurat... med mengdene jeg har spist i det siste burde jeg vært smellfeit. <har et sykt forhold til godis for å si det sånn... sugar is my drug...

Skrevet

Hvis jeg er hjemme fredag eller lørdag kveld, går det fort en stor plate Fruktnøtt, altså 200 g. Ingen dårlig samvittighet heller, det er helg jo! :nigo:

Skrevet

200gr fruktnøtt er ingen problem nei :gjeiper:

Skrevet

Fredag: 2 alpro sjokoladepuddinger

Lørdag: 2 alpro sjokoladepuddinger

Haha...det var ikke mye å skryte av. Blir kanskje noe digg i dag... :popcorn:

Skrevet

Ikkeno. Muligens en havrekjeks. Vil ikke kalle det godteri.

Bare ikke sett myk saltlakris innen min rekkevidde, så går det bra.

Skrevet

På fredag spiste jeg potetgull, dip og masse pepsi max. Fra lørdag til i dag var jeg på fjellet så da har jeg spist så mange pakker kvikklunsj at jeg ikke har telling lenger.

Skrevet

Hver helg blir det en halv sånn Mixpose med smågodt. Vet ikke hvor mange hekto det er, men dere klarer kanskje å se det for dere. Er mulig det tilsvarer sånn ca. en sånn her boks.

Av og til tar jeg i på noe mer enn det (smågodtet fordeles på fredag og lørdag, noen ganger er det litt igjen på søndag), og da blir det gjerne 1/3 pose Smash eller litt potetgull.

Skrevet

Syns jeg hører en pose myke saltlakris som roper på meg fra 7-11 :goodbye:

Skrevet

Jeg har spist masse!

Potetskruer, kinder maxi (ikke pakke, 1 biter), 3-4 cm store browniesbiter, 1 twix.

Pleier å stappe i meg i helga av en eller annen grunn. Kanskje litt trøstespising?

Ødelegger hele den harde dietten i uka, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...