Hanneli Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 (endret) - Endret 18. mai 2021 av Hanneli -
Nora90 Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Tenker du 2 eller 5 høyttalere? Og skal de stå på gulvet, eller på bord, eller begge deler?
Henkie Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 Tenkter på å kjøpe hjemmekino til mannen min i julegave.. max 3500:) Noen som har noen gode forslag? Vi har 42tommer TV, og en ikke en så altfor stor stue. Noen som vil hjelpe meg? =) Skal de 3500 inkludere kun høyttalere, eller tenker du forsterker, blueray, høyttalere...mao full pakke til 3500?
Xmir Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Er dette noe han ønsker seg? Jeg synes dette høres mer ut som en "gave" til alle i husholdningen enn til mannen din spesifikt. Nå kjenner ikke jeg dere men dersom jeg hadde ønska meg hjemmekino, så hadde jeg også sikkert hatt klare preferanser på både type og spesifikasjoner. Dersom dette også er tilfelle for han, så tror jeg det er lurest å finne ut hva han vil ha.
Henkie Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Tenkter på å kjøpe hjemmekino til mannen min i julegave.. max 3500:) Noen som har noen gode forslag? Vi har 42tommer TV, og en ikke en så altfor stor stue. Noen som vil hjelpe meg? =) DETTE er mye surround for pengene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå