Gå til innhold

det første du ser etter hos en mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hva er det første du legger merke til eller ser etter hos en mann?

kropp, kroppsdel, personlighet, egenskap......

Endret av corrado
Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop28
Skrevet

hva er det første du legger merke til eller ser etter hos en mann?

kropp, kroppsdel, personlighet, egenskap......

Kropp: hender, armer, øyne, munn, rumpe

Personlighet: Hunor, glimt i øyet

Egenskap: At han er oppmerksom og inkluderende.

Skrevet

Stabilitet og gode verdier. Utseendet er noe som faller automatisk, har en tendens til å falle for litt spesielle gutter ikke alle liker men jeg synes er helt fantastiske. Alt fra høye mørke datanerder, til lave blonde maskinarbeidere. Kommer ikke gnisten på utseendet med en gang, lar jeg være. Eneste fellesnevner for de jeg liker er at de har kropper som brukes, atletiske.

Menn. :rodmer:

Skrevet

Øyne legger jeg merke til først. Etter det; hender, lepper, armer, rygg, rumpe og bein. Jeg er svak for flotte mannebein.

Jeg er veldig bevisst på kroppsspråk, og er ikke utstrålingen og selvrespekten der, så er som regel ikke interessen det heller. Selv om utseendet er på plass.

• Liker 1
Skrevet

Første jeg legger merke til er kropp, deretter ansikt og hår :)

Skrevet

Øyne og smilet er det aller første jeg legger merke til. Har fyren sjarmerende øyne er jeg solgt!

Skrevet

Det første jeg legger merke til er bestandig personligheten. Jeg liker STORE personligheter, og menn med sjarm i bøttevis. Utseende betyr relativt lite for meg, har ikke en 'type' jeg liker i det hele tatt. Glimt i øye og et lurt smil er noe jeg finner sexy!

Skrevet

Håret :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...