origin Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 dere med dyskalkuli hva slags høyere utdanning har/tar dere? var det vanskelig å komme inn på studie? Var det noen studier dere måtte velge bort pga dyskalkuli?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 Går medievitenskap, trives godt og var ikke noe problem å komme inn Kunne godt ha tenkt meg noe realfaglig, men har slått det fra meg. Tror rett og slett ikke at jeg hadde klart meg gjennom mer matte.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 Har en utdanning som innebærer medikanentregning. Med dyskalkuli skulle man kanskje tro at jeg strøk på eksamen, men jeg var heller av de få som sto. I yrkeslivet er jeg også en av de som er mest nøye, nettopp pga dyskalkulien. Finner stadig feil hos de som ikke har det 1
Rainbow Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg har studert journalistikk, media og har grunnfag folkloristikk. Skulle gjerne kunnet jobbe som dyrepleier, men det går ikke når man ikke skjønner tall. Har fem år som journalist bak meg, og da trengte jeg i alle fall ikke regne ut noe som helst!
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg skjønner tall, men de bytter plass
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg studerer statsvitenskap, og har så langt sluppet unna matte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå