AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Er det noen som har fått Timeline på facebook enda? Mente jeg leste at det skulle komme 30 september..og er nysgjerrig på den..
Skywalker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Utsatt: http://itpro.no/artikkel/16180/facebook-saks%c3%b8kt-utsetter-timeline
Capricorn Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Du kan bare sette den på selv. Har gjort det. Tror det tar litt tid å vende seg til.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Du kan bare sette den på selv. Har gjort det. Tror det tar litt tid å vende seg til. Hvordan gjør man det? Og kan man evt ta det vekk igjen hvis man først har satt den på selv?
Capricorn Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Hvordan gjør man det? Og kan man evt ta det vekk igjen hvis man først har satt den på selv? Jeg fant oppskriften på vg tror jeg. Det er ganske mye greier. Det er ikke bare et tastetrykk liksom. Vet ikke om det går an å få det bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå