sila Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg blir litt forvirret med alle forskjellige produkter nå om dagen.. Det jeg lurer på er om det er nødvendig å bruke både estee lauder idealist even skintone illuminator som er et serum som lover å redusere rødhet, akne og jevne ut huden, mellom rens og ansiktskrem og å bruke en primer før foundation som lover jevnere hud og bedre makeup underlag.. Er det smør på flesk å bruke begge deler..? Noen erfaringer?
Chocoholic Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg blir litt forvirret med alle forskjellige produkter nå om dagen.. Det jeg lurer på er om det er nødvendig å bruke både estee lauder idealist even skintone illuminator som er et serum som lover å redusere rødhet, akne og jevne ut huden, mellom rens og ansiktskrem og å bruke en primer før foundation som lover jevnere hud og bedre makeup underlag.. Er det smør på flesk å bruke begge deler..? Noen erfaringer? Jeg er ikke utdannet make up-artist eller hudpleier, men etter flere år med jakt etter mirakel-produkter har jeg fått en grei oversikt likevel. Det er stor forskjell på serum og en primer, i og med at serum er et hudpleieprodukt, mens primer er en type kosmetikk. Serum skal forbedre huden innenfra og ut, mens en primer er noe du tar på huden før foundation etc. for å gi en illusjon av perfekt hud og å få sminken til å vare. Med mindre du har ujevn/fet/veldig tørr/ +++ hud hvor sminken ikke holder, er det ikke nødvendig å bruke primer hver dag, men det kan være veldig greit hvis du skal noe spesielt og trenger at sminken holder seg perfekt. Serum er noe jeg personlig bruker hver dag, og noe hudpleieren min anbefaler som en veldig viktig del av hudpleien, og hudpleie er slik jeg ser det viktigste i hele "skjønnhetsprosessen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå