Imax Skrevet 5. desember 2003 #1 Del Skrevet 5. desember 2003 Leste artikkel i siste Canis om innkalling (noe jeg må jobbe med, som dere kanskje har skjønt fra tidligere innlegg). Fikk noen gode tips der, men er det mulig å begynne med langlinetrening på en nesten 4 år gammel hund? Likte forresten siste kommentar på det med godbiter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 5. desember 2003 #2 Del Skrevet 5. desember 2003 Hvorfor skulle man ikke kunne det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 5. desember 2003 #3 Del Skrevet 5. desember 2003 Det er aldri for sent, sett på langlina og tren i vei :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 6. desember 2003 #4 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg synes den artikkelen var glimrende !!! Man finner mye bra i canis. legg merke til det som stod om at man velger et ord man ikke bruker opp. Om dere har drevet og ropt KOM - og det ikke funker - så velg noe annet - noe nytt noe - for dere må jo begynne på begynnelsen vil jeg tro med et ord den ikke kobler til det å lukke ørene for dere. Lykke til med treningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huzky Skrevet 6. desember 2003 #5 Del Skrevet 6. desember 2003 Det er aldri for sent. Men med en 4 år gammel hund må man rekne med tid og tålmodighet . Det virker som du er villig til å jobbe for dette, så jeg vil bare si *lykke til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå