Gå til innhold

Adressert reklame fra ellos

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mektig lei av å få et "brev" med alle verdens mulige tilbud og presanger osv fra ellos i postkassen min. Dette startet etter jeg handlet derfra i august. Noen uker får jeg jo 4 dager i uka!

Har prøvd å kontakte de for å få stoppe det, men til ingen nytte. Noen med samme erfsring? Hva gjorde dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dette opplever jeg også! Jeg har aldri handlet der, og kommer aldri til å gjøre det heller. Skjønner ikke hvor de har fått adressen min fra engang, samme med mail, de spammer meg jo helt! Sykt irriterende :(

Skrevet

Jeg opplevde det samme. Jeg bestilte riktignok én ting derfra for fire år siden, og har aldri bestilt derfra igjen og krysset av for at jeg ikke ønsket reklame og likevel ble postkassen min bombardert av reklame. Det ble likevel enkelt løst ved at jeg sendte dem en mail om at jeg ikke ønsket å få tilsendt reklame fra dem mer og hvis det ikke var mulig ville jeg bli slettet fra kundedatabasen deres. Etter det har jeg ikke fått noe mer.

Skrevet

Jeg slet med det samme når det gjelder Ellos og La Redoute. Helt sykt mye reklame. Tror forresten at La Redoute og Ellos har samme eiger eller noe. Det er iallfall en eller annen sammenheng.

Finn mailadressa og skriv:

"Hei

Ønsker å reservere meg fra å motta reklame per post (og evt epost) fra dere. Ønsker bekreftelse på at denne mail er motatt og fulgt opp.

Mvh

Navnet Ditt"

eller noe lignende. Jeg tror poenget mitt var at du bør be om en bekreftelse på at det er ok ;)

Jeg måtte gjøre det med både La Redoute, Ellos, Klingel (bestillte noe som min tante ville ha altså :fnise: ), og også Bergens Tidende faktisk. Herregud som de spammer. Så jævli irriterende :kjefte: (var tidligere abonnent på BT og nå spammer de meg ned for at jeg skal abonnere igjen, jeg får iallfall ikke lyst til det når de holde på slik) :angry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...