Gjest Jamila Skrevet 5. desember 2003 #1 Skrevet 5. desember 2003 Min sminkefjerner fra Clarins er strax tom. Har vært veldig fornøyd med den, men med tanke på hvor mye sminkefjerner jeg faktisk bruker vil jeg prøve et rimeligere merke. Denne koster over 100 for 125 ml. Forslag til sminkefjerner som tar sminken men er forholdsvis mild mot øyepartiet? Og hvor mye koster den?
Gjest Ethereal Skrevet 5. desember 2003 #2 Skrevet 5. desember 2003 Min favoritt er øyensminkefjerneren fra L'Oreal, den som består av to lag som ristes sammen (den andre er elendig). Mild, effektiv og koster rundt femtilappen. Dessverre var den utsolgt overalt da jeg skulle kjøpe meg ny for et par dager siden...
chocolate Skrevet 5. desember 2003 #3 Skrevet 5. desember 2003 Den fra nivea visage er super! Mild og bra:)
Gjest Jamila Skrevet 10. desember 2003 #4 Skrevet 10. desember 2003 Ikke uventende ble det den fra L'Oreal. Absolutt bra-- til den prisen Takk for tips, E.
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2003 #5 Skrevet 11. desember 2003 Etheral,jeg vet av tidligere innlegg at du bruker linser.det går fint med den fjerneren det såjo ut som det var olje i den...
Gjest Ethereal Skrevet 11. desember 2003 #6 Skrevet 11. desember 2003 Linsene tar man uansett ut FØR man fjerner sminke, så det er ingen problemer. Slike tofase-fjernere som må ristes sammen, er mer effektive, synes jeg, slik at man slipper å gnikke så mye for å fjerne sminken.
~sikka~ Skrevet 11. desember 2003 #7 Skrevet 11. desember 2003 Jeg liker den fra H&M som er i to lag og man rister sammen. Koster 15,- eller noe sånt, og er den beste jeg noen gang har prøvd.
Gjest Ethereal Skrevet 11. desember 2003 #8 Skrevet 11. desember 2003 Den fra H&M har jeg også hatt, men syntes den sved i øynene, så jeg kjøpte den ikke om igjen. Tror den kostet ca 30,-
~sikka~ Skrevet 11. desember 2003 #9 Skrevet 11. desember 2003 Den fra H&M har jeg også hatt' date=' men syntes den sved i øynene, så jeg kjøpte den ikke om igjen. Tror den kostet ca 30,-[/quote'] Åh har jeg ikke merket noe til. Man skal ikke putte det i øynene da
Suzy Skrevet 11. desember 2003 #10 Skrevet 11. desember 2003 Bruker servietter fra Simple jeg og er kjempefornøyd. Det er et merke du finner i dagligvarebutikken, men de er skånsomme samtidig som de fjerner alt. Anbefales!
Gjest Ethereal Skrevet 11. desember 2003 #11 Skrevet 11. desember 2003 Kanskje det er noe galt med motorikken min?
Tusenfryd Skrevet 11. desember 2003 #12 Skrevet 11. desember 2003 Jeg kjøpte - som en prøve - renseservietter fra Yves Rocher. Tenkte de kunne brukes til hele ansiktet. Men jeg tar også øyensminken med dem og er kjempefornøyd. Tror jeg betalte en femtilapp for en pakke med femti i - eller noe sånt. Har også brukt renseservietter fra et eller annet merke jeg kjøpte i butikken... Nivea? L'Oreal? Husker ikke. Funket helt fint de også.
Imax Skrevet 11. desember 2003 #13 Skrevet 11. desember 2003 Jeg bruker Lancome sin, også med to stoffer man må riste sammen. Funker bra på vannfast maskara og svir ikke. Veldig drøy i bruk også.
Tjorven Skrevet 11. desember 2003 #14 Skrevet 11. desember 2003 De siste årene har jeg brukt en kjempegod fjerner som jeg kjøper gjennom Yves Rocher. Den er olje-basert, men veldig mild for huden. Fjerner både Lipfinity og vannfast sminke. Kjempebra. Betaler vel ca 80 kr for 2 flasker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå