Gjest thelife Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Hva gjør man egentlig på sånne drittdager som det her?! Jeg vil ha en gutt å tilbringe kveldene med... Fuck det livet her.. Skulle egentlig ut i dag, men noen av jentene orka ikke, så da ble det ikke sånn.. Flott! Emolørdag..Faen...
Soleklart Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 Ta med en flakse vin eller øl, og inviter deg selv på besøk til noen.
OliviaP Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 Hvis det hjelper noe, har jeg også en drittdag.. Blitt dumpet av en jeg trodde det kunne bli noe med, som hele veien har sagt han har likt meg kjempegodt, gitt meg masse forhåpninger. Nå viser det seg at alt har vært løgn, eller usikkerhet, eller whatever.. Det gjør vondt
Gjest thelife Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 Ta med en flakse vin eller øl, og inviter deg selv på besøk til noen. Ingen er hjemme i dag.. Finfin lørdag må jeg si.. De jeg egentlig skulle være med bor ikke her jeg bor og jeg kommer meg ikke til dem, og dem kommer seg heller ikke hit nå.
DeLorean Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 Kondolerer så mye OliviaP. Jeg gjør som alltid og gir en
Gjest thelife Skrevet 8. oktober 2011 #7 Skrevet 8. oktober 2011 Hvis det hjelper noe, har jeg også en drittdag.. Blitt dumpet av en jeg trodde det kunne bli noe med, som hele veien har sagt han har likt meg kjempegodt, gitt meg masse forhåpninger. Nå viser det seg at alt har vært løgn, eller usikkerhet, eller whatever.. Det gjør vondt Klem til deg Vet akkurat åssen det er.. Ble dumpet av en jeg trodde det skulle bli noe med jeg også.. For 2 uker siden. Fikk ingen annen grunn enn "vil bare være venner".. Greit det, hva med alt du sa til meg tenker jeg da..
OliviaP Skrevet 8. oktober 2011 #8 Skrevet 8. oktober 2011 Klem til deg Vet akkurat åssen det er.. Ble dumpet av en jeg trodde det skulle bli noe med jeg også.. For 2 uker siden. Fikk ingen annen grunn enn "vil bare være venner".. Greit det, hva med alt du sa til meg tenker jeg da.. Ååh, da må du få en klem du og Fikk den for en uke siden jeg og, ville være venner først pga. eksen, og så utvikle det mer etter hvert, men i dag stemmer plutselig ikke det heller. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå, jeg treffer så sjelden folk jeg faller for, og han var AKKURAT det jeg ville ha. Du har inngen tips til å komme over den verste kneika? Jeg klarer ikke konsentrere meg om noenting, tror nesten jeg ble litt forelska.. Og ja, hva med alt de sa til oss? Hvordan har det plutselig gått over til å bli "vennefølelser". Kanskje likså greit vi slapp unna slik falskhet..
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #9 Skrevet 8. oktober 2011 Ta en tur til meg da vel! Jeg har funnet frem litt snacks, tent stearinglys, sprettet en kald pils og satt meg til i sofakroken. Bare hyggelig med selskap. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #10 Skrevet 8. oktober 2011 Klem til deg Vet akkurat åssen det er.. Ble dumpet av en jeg trodde det skulle bli noe med jeg også.. For 2 uker siden. Fikk ingen annen grunn enn "vil bare være venner".. Greit det, hva med alt du sa til meg tenker jeg da.. Ååh, da må du få en klem du og Fikk den for en uke siden jeg og, ville være venner først pga. eksen, og så utvikle det mer etter hvert, men i dag stemmer plutselig ikke det heller. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå, jeg treffer så sjelden folk jeg faller for, og han var AKKURAT det jeg ville ha. Du har inngen tips til å komme over den verste kneika? Jeg klarer ikke konsentrere meg om noenting, tror nesten jeg ble litt forelska.. Og ja, hva med alt de sa til oss? Hvordan har det plutselig gått over til å bli "vennefølelser". Kanskje likså greit vi slapp unna slik falskhet.. Jeg vet åssen det føles. til begge!
Gjest thelife Skrevet 8. oktober 2011 #11 Skrevet 8. oktober 2011 Ååh, da må du få en klem du og Fikk den for en uke siden jeg og, ville være venner først pga. eksen, og så utvikle det mer etter hvert, men i dag stemmer plutselig ikke det heller. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå, jeg treffer så sjelden folk jeg faller for, og han var AKKURAT det jeg ville ha. Du har inngen tips til å komme over den verste kneika? Jeg klarer ikke konsentrere meg om noenting, tror nesten jeg ble litt forelska.. Og ja, hva med alt de sa til oss? Hvordan har det plutselig gått over til å bli "vennefølelser". Kanskje likså greit vi slapp unna slik falskhet.. Godt vi er to som opplever det samme Forøvrig så vurderer jeg å bli lesbisk... Neida, joda.. Neida, bare nesten! Gutter er noe herk. Hehe. Jeg er også kresen på gutter. Finner ingen jeg liker, men når jeg først finner dem, så er de drittsekekr tvers igjennom. Det jeg gjør for å komme over kneika er å snakke med en kompis i klassen hans som jeg har kjent lenge før han assholen. Det er litt sånn payback følelse, selvom vi ikke kommer til å bli noe (jeg og kompisen hans). Jeg har også et par kg for mye, eller jeg veide 70 kg og er 165 cm høy, og nå har jeg alt gått ned 2 kg på 5 dager på lavkarbo Målet mitt er å bli flottere enn jeg var når jeg traff han, for å føle meg bedre og føle at jeg blir mer attraktiv for andre gutter Også hjelper det å FESTE, ha det gøy med jentene! Også sjokolade og shopping da.. Det lurer jeg på også! Jeg fikk heller ikke noen ordentlig grunn på hvorfor han bare ville være venner.. Det er forøvrig han som snakker først til meg (snakker til meg et par ganger i uken) og han likte bildet mitt på facebook! Ser virkelig ikke sammenhengen... Vi finner noen bedre til slutt
OliviaP Skrevet 8. oktober 2011 #12 Skrevet 8. oktober 2011 Det hjelper faktisk BITTELITT å høre at andre også føler/har følt det sånn Når man hører om kjærlighetssorg, er det gjerne noen som har slått opp/blitt slått opp med, men jeg tror det gjør like vondt å bli avvist uten å ha vært sammen og.. Dette er kjipt, men setter pris på alle klemmer, både på ordentlig og her inne
Gjest thelife Skrevet 8. oktober 2011 #13 Skrevet 8. oktober 2011 Det hjelper faktisk BITTELITT å høre at andre også føler/har følt det sånn Når man hører om kjærlighetssorg, er det gjerne noen som har slått opp/blitt slått opp med, men jeg tror det gjør like vondt å bli avvist uten å ha vært sammen og.. Dette er kjipt, men setter pris på alle klemmer, både på ordentlig og her inne Ja, helt enig
OliviaP Skrevet 8. oktober 2011 #14 Skrevet 8. oktober 2011 Godt vi er to som opplever det samme Forøvrig så vurderer jeg å bli lesbisk... Neida, joda.. Neida, bare nesten! Gutter er noe herk. Hehe. Jeg er også kresen på gutter. Finner ingen jeg liker, men når jeg først finner dem, så er de drittsekekr tvers igjennom. Det jeg gjør for å komme over kneika er å snakke med en kompis i klassen hans som jeg har kjent lenge før han assholen. Det er litt sånn payback følelse, selvom vi ikke kommer til å bli noe (jeg og kompisen hans). Jeg har også et par kg for mye, eller jeg veide 70 kg og er 165 cm høy, og nå har jeg alt gått ned 2 kg på 5 dager på lavkarbo Målet mitt er å bli flottere enn jeg var når jeg traff han, for å føle meg bedre og føle at jeg blir mer attraktiv for andre gutter Også hjelper det å FESTE, ha det gøy med jentene! Også sjokolade og shopping da.. Det lurer jeg på også! Jeg fikk heller ikke noen ordentlig grunn på hvorfor han bare ville være venner.. Det er forøvrig han som snakker først til meg (snakker til meg et par ganger i uken) og han likte bildet mitt på facebook! Ser virkelig ikke sammenhengen... Vi finner noen bedre til slutt Oi, så ikke at du hadde skrevet dette før nå! Så bra du har gått ned, og føler deg bedre! Det hjelper gjerne det, den payback-følelsen, så kan man i alle fall håpe de angrer Aah, han jeg "hadde" kuttet ALL kontakt i dag, han føler det blir rart og møte og være venner, når jeg føler mer for han enn han gjør for meg.. Men kanskje det er likeså greit det og, i alle fall på lang sikt, så slipper jeg å få falske forhåpninger om noe, igjen.. Jeg sa jo til både han og meg selv at selv om det ikke ble noe mer, noengang, så ville jeg gjerne være venner, bare for å ha ham der. Men innerst inne vet jeg jo at jeg ikke hadde orket det, når det ikke hadde skjedd noe.. Grunnen til at jeg ville være venner, var jo fordi jeg øynet en bitteliten mulighet der, men men. Vi får vel bare være tålmodige, plutselig dukker det opp noen som fortjener oss like mye som vi fortjener dem
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #15 Skrevet 8. oktober 2011 til dere alle. Jeg har også mindre bra dager og idag har jeg følt meg litt tom. Jeg hadde forøvrig hatt vors aleine å dratt ut jeg da. Det skjer at jeg gjør det om ingen vil bli med ut, men da vet jeg alltid at det er noen jeg kan treffe ute da Jeg er også sånn at jeg er blitt veldig kresen og har vanskelig å klaffe med noen, men når jeg først finner en så er han useriøs.. Det er jo bare så typisk. De gode mennene faller jeg ikke for. Skal jo tenne på de også. Håper dere får en fin kveld tross alt. Jeg sitter å ser på break up
Gjest Survival Skrevet 8. oktober 2011 #16 Skrevet 8. oktober 2011 Dra ut alene å finn noen du kjenner som allerede er ute? Lag deg noe godt å spise eller bak noe, sett på en morsom film mens du spiser? Ta deg en trimtur?
Gjest thelife Skrevet 8. oktober 2011 #17 Skrevet 8. oktober 2011 Oi, så ikke at du hadde skrevet dette før nå! Så bra du har gått ned, og føler deg bedre! Det hjelper gjerne det, den payback-følelsen, så kan man i alle fall håpe de angrer Aah, han jeg "hadde" kuttet ALL kontakt i dag, han føler det blir rart og møte og være venner, når jeg føler mer for han enn han gjør for meg.. Men kanskje det er likeså greit det og, i alle fall på lang sikt, så slipper jeg å få falske forhåpninger om noe, igjen.. Jeg sa jo til både han og meg selv at selv om det ikke ble noe mer, noengang, så ville jeg gjerne være venner, bare for å ha ham der. Men innerst inne vet jeg jo at jeg ikke hadde orket det, når det ikke hadde skjedd noe.. Grunnen til at jeg ville være venner, var jo fordi jeg øynet en bitteliten mulighet der, men men. Vi får vel bare være tålmodige, plutselig dukker det opp noen som fortjener oss like mye som vi fortjener dem Jeg har også vanskeligheter for å være venn med han. Ser liksom ikke for meg å være med han og finne på ting lenger.. Det blir feil i mine øyne Ja, de dukker nok opp :D
Gjest thelife Skrevet 8. oktober 2011 #18 Skrevet 8. oktober 2011 til dere alle. Jeg har også mindre bra dager og idag har jeg følt meg litt tom. Jeg hadde forøvrig hatt vors aleine å dratt ut jeg da. Det skjer at jeg gjør det om ingen vil bli med ut, men da vet jeg alltid at det er noen jeg kan treffe ute da Jeg er også sånn at jeg er blitt veldig kresen og har vanskelig å klaffe med noen, men når jeg først finner en så er han useriøs.. Det er jo bare så typisk. De gode mennene faller jeg ikke for. Skal jo tenne på de også. Håper dere får en fin kveld tross alt. Jeg sitter å ser på break up
CCL Skrevet 8. oktober 2011 #19 Skrevet 8. oktober 2011 Emo kvelder er veldig lett å gjøre om til selvpleiekvelder. Kosesokker, slafsebukse, vommen på slep, mykt teppe, stearinlys og et fjell med noe ordentlig godt! 1
Gjest Elissima Skrevet 9. oktober 2011 #20 Skrevet 9. oktober 2011 Emo kvelder er veldig lett å gjøre om til selvpleiekvelder. Kosesokker, slafsebukse, vommen på slep, mykt teppe, stearinlys og et fjell med noe ordentlig godt! Helt enig! Kjør på med ansiktsmaske/hårkur og lag noe god mat Denne helga er det også bare 20 kr for å leie film, så er bare å finne godfilmene og kose seg. Who needs men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå