United Stars Skrevet 8. oktober 2011 #1 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Noen av sangene jeg MÅ høre på hver jul er: Driving home for christmas - Chris Rea Let it snow - Dean Martin White christmas - Dean Martin Jingle bells - Dean Martin Winter wonderland - Amy Grant Rockin' around the christmas tree - Brenda Lee (?) Hvilke sanger hører du på i julen? Endret 8. oktober 2011 av United Stars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 8. oktober 2011 #2 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg hører på vanlig musikk som Linkin Park. Har ikke hatt julestemning siden Farmor døde 20.Desember-2006. Feirer den til vanlig med mamma, pappa, broren min og katten, men mye av gleden er borte siden det aldri skjer noe nytt. De andre besteforeldrene mine er ikke noe alternativ siden jeg bare blir rakket ned på uansett hva jeg gjør. Så, men ellers når jeg prøver å komme i stemning er det vel Driving home for christmas Julenatt (siden vi sang denne på barneskolen og jeg har gode minner fra den) En stjerne skinner i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 8. oktober 2011 #3 Del Skrevet 8. oktober 2011 Julenatt over vårres by, med DDE er en sang jeg _må_ høre på til jul. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. oktober 2011 #4 Del Skrevet 8. oktober 2011 Tommy Korberg(o med prikker over-aner ikke hvorden jeg skal lage dem med tastaturet )- O helga natt Queen- Thank God it's Christmas var de jeg kom på i farten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskemsmak Skrevet 12. oktober 2011 #5 Del Skrevet 12. oktober 2011 Oslo Gospel kor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 12. oktober 2011 #6 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg liker mange av de gode gamle, mange av dem er vel fra rundt 50-/60-tallet tror jeg? Men hører også på litt annet og. De nye pop-julesangene er jeg derimot ikke noe glad i. Har faktisk en jule-spilleliste på Spotify om noen er interessert: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 12. oktober 2011 #7 Del Skrevet 12. oktober 2011 All I want for Christmas - med Mariah Carey Blir så glad av den - og får lyst til å danse rundt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 12. oktober 2011 #8 Del Skrevet 12. oktober 2011 Og hans rotmo sine sanger, de er dødskule:D Er jeg den eneste som ikke liker utenlandske julesanger? Føler mer tilknytning til de norske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chevy Skrevet 12. oktober 2011 #9 Del Skrevet 12. oktober 2011 Maria mena- home for christmas Sissel og odd nordstoga - jul i svingen Oslo gospel kor og driving home for christmas med chris rea. Ooooo jeg har mange elskbare julesanger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bølla Skrevet 13. oktober 2011 #10 Del Skrevet 13. oktober 2011 mmmm...mange fine julesanger men favorittene er: Once upon a christmas O'Helga natt Romjulsdrøm Drivin home for christmas White christmas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aviale Skrevet 13. oktober 2011 #11 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hører på en del av de andres favoritter her - Chris Rea, Mariah Carey m.fl, men mest av alt: Sissel Kyrkjebø & Peter Jöback! Hører massevis på Peter Jöback til julecd i førjuls- og juletida, i tillegg til Sissel Kyrkjebø & Odd Nordstoga sin cd - får fantastisk god julestemning av dem I tillegg vokste jeg opp med Blåfjell, så hører også litt på de sangene. Fikk nesten lyst til å høre på julesangene nå bare av å skrive om det, men da kommer jeg nok bare til å bli deppa over at det er så lenge til jul, så jeg tror jeg venter litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 13. oktober 2011 #12 Del Skrevet 13. oktober 2011 Himlen i min favn,med Carola Julekveldsvisa,Alf Prøysen White Christmas,Wham De norske tradisjonelle julesangene Julecdèn med DDE En stjerne skinner i natt Marys boychild O helga natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. oktober 2011 #13 Del Skrevet 14. oktober 2011 Elsker Diana Kralls's Christmas songs (cd) Begynner å bli juletradisjon her huset å spille den mer eller mindre hele julen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 14. oktober 2011 #14 Del Skrevet 14. oktober 2011 Pogues - Fairytale of new york Jussi Björling - O helga natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingrid Skrevet 15. oktober 2011 #15 Del Skrevet 15. oktober 2011 Selvsagt de gamle norske klassikerne. Hans Rotmos JuleCD - Vårres Jul Peter Jöbacks JuleCD- Jag Kommer hem igen til jul Sissel Kyrkjebø og Odd Nordstogas JuleCD - Strålande Jul Ellers musikken fra Blåfjell, The Julekalender, Vazelina Hjulekalender. Det som gjør julen for meg er Sesam Stasjon 3 - God Jul, Det minner meg min barndoms jul 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå