Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg slik at typen min har en helt ekstrem eks. Det har vært slutt i snart 3 år og hun vil ikke gi slipp på han. Hun har virkelig terrorisert jenter som hun har trodd han har rotet med. Kommet med flere trusler og bedt de om å holde seg laaangt unna han noe hun virkelig ikke bestemmer! Hun mener det at hvis hun ikke kan få han, så skal jammen meg ingen andre få han heller. Det skal være sikkert og visst. Hun har å gått så langt med å si til meg at han har vært utro mot meg med henne. Dette var visst bare tull sier han og det sier hun kun for at jeg skulle gå fra han sånn at hun kan få han. Hjelpes meg. Jeg stoler mer på han på henne for å si det sånn. Gud vet hva hun kan finne på liksom. Hun er gal!

Jeg begynner å bli veldig lei henne. Kan ikke hun få seg et liv istedenfor å desperat prøve å få han tilbake? Han vil ikke ha henne, men det vil ikke hun godta. Han har jo sagt flere ganger til henne at det er slutt og at han er ikke intressert. Han byttet nr sist uke, men hun har av en eller annen grunn fått tak i det. Hun ringer han konstant og sender meg det drapsblikket hvis jeg ser henne i byen osv. En gang kjeftet hun med huden full på byen. Ikke nok med det, men hun tok å heiv seg over meg!! Takk gud så ble hun kastet ut av vaktene. Gale kjerring! :roll:

Vi bor i en liten by som gjør at vi ofte bumper inn i henne. Jeg har spurt om vi kanskje ikke kunne flytte til en annen by (trenger ikke å være så langt unna) men det vil han ikke. Siden han trives så godt i denne byen. Noe jeg ikke gjør pga henne. Er så dritt lei av henne :kjefte:

Er det så vanskelig å godta at eksen har gått videre og ikke er intressert? Vi har vært sammen i snart 6 månder forresten. Hva kan vi gjøre? Det er alltid gøy med ekser, er det ikke? :glare:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss. Ja for ved slike tiltak vil han nok ha henne tilbake? Not!

Hva med å stikke innom politistasjonen og snakke med dem der, om det er mulig og få ilagt henne besøksforbud?

• Liker 1
Skrevet

Anmeld henne! Dette er jo både stalking, trakassering og overfall.

• Liker 1
Skrevet

Wow! Det var nesten som å lese inlegget mitt, det gitt...

Jeg har desverre ingen råd til deg annet enn å anmelde.

Jeg har også en fyr med ei gal eks som gjorde alt for å gjøre det slutt mellom oss. Sa de hadde hatt sex mens vi var sammen osv osv. Jeg vet desverre ikke om dette er sant eller ikke, men han jeg var sammen med sa at det var så langt fra sannheten som mulig.

Det er desverre blitt slutt mellom meg og forloveden min nå pga henne. Jeg klarer ikke å overse henne, ignorere henne osv og det ødela forholdet vårt. Denne eksen hans fikk også med seg andre til å si at han hadde vært utro mot meg så jeg valgte (desverre?) å gå ifra han, slik som alle ønsket, siden jeg ikke klarte å stole på han pga ryktene.

Lykke til sier jeg bare. Ekser er noe HERK!! :kjefte:

Skrevet

Dette med å gå til politiet har jeg tatt opp med han, men han vil ikke. Han sier at det er unødvendig og at hun vil nok gi seg. Jeg tror ikke hun kommer til å gi seg med det første akkurat! Hun er jo helt besatt jo. Typen er så forsiktig alltid og veldig konfliktsky. Han vil ikke lage problemer, men hallo åssen skal vi bli kvitt henne da? Jeg føler at det er han som må gjøre noe siden det er han sin eks det er snakk om. Nytter ikke å være mr nice guy her. Selv om han sier til henne at han ikke er intressert, så synes jeg han sier det på en veldig høflig måte da.

TS.

Skrevet

Dette med å gå til politiet har jeg tatt opp med han, men han vil ikke. Han sier at det er unødvendig og at hun vil nok gi seg. Jeg tror ikke hun kommer til å gi seg med det første akkurat! Hun er jo helt besatt jo. Typen er så forsiktig alltid og veldig konfliktsky. Han vil ikke lage problemer, men hallo åssen skal vi bli kvitt henne da? Jeg føler at det er han som må gjøre noe siden det er han sin eks det er snakk om. Nytter ikke å være mr nice guy her. Selv om han sier til henne at han ikke er intressert, så synes jeg han sier det på en veldig høflig måte da.

TS.

HAN vil ikke gå til politiet. Var det ikke deg hun overfalt da? Er han glad i deg så burde han blitt forbanna på henne fordi hun overfalt deg og fulgt deg til politiet.

• Liker 2
Gjest Linda sofie
Skrevet

Hvis ikke han hadde giddet å gjort noe (bare sagt "beklager så mye, men jeg har dessverre en kjæreste nå så nå må du være snill å ikke kontakte meg") så hadde jeg tatt saken i mine egne hender og gått ned til politiet selv!! Å tatt en ordentlig prat med henne. Jeg hadde bedt henne om å fucke off og la oss være i fred :rope: Hvor vanskelig kan det være?

• Liker 4
Skrevet

Ikke for å ødelegge for deg, men jeg kjenner noen som er i en sånn situasjon og grunnen til at den gale eksen kommer tilbake er faktisk fordi at han gir henne falske forhåpninger og ligger med henne innimellom. Såklart ikke like ofte som før siden han har kjæreste, but still..

Noen vaner er vonde å vende..

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg tror heller ikke du skal være for sikker på at alt ligger hos henne her. Slik oppførsel kan man ikke akseptere, og syns egentlig det er litt rart at han ikke støtter opp om å gå mer drastisk til verks. Jeg hadde nok lurt på om han ikke også hadde en finger med i spillet her.. .

Skrevet

Ja, jeg tror heller ikke du skal være for sikker på at alt ligger hos henne her. Slik oppførsel kan man ikke akseptere, og syns egentlig det er litt rart at han ikke støtter opp om å gå mer drastisk til verks. Jeg hadde nok lurt på om han ikke også hadde en finger med i spillet her.. .

Fælt å skulle si dette, men kan det faktisk stemme dessverre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes DU skal gå til politiet. Skjønner at han ikke vil, for det virker jo ikke som om hun har truet ham direkte. Det blir vel også feil at dere skal flytte fordi hun er et helvete. Dessuten har han jo vært glad i henne tidligere. Det er du som blir utsatt for trakassering og tildels vold, så da er det du som må anmelde forholdet. Hvis hun ikke får lov til å nærme seg deg, blir hun jo automatisk holdt unna kjæresten din også.

Skrevet

Ikke for å ødelegge for deg, men jeg kjenner noen som er i en sånn situasjon og grunnen til at den gale eksen kommer tilbake er faktisk fordi at han gir henne falske forhåpninger og ligger med henne innimellom. Såklart ikke like ofte som før siden han har kjæreste, but still..

Noen vaner er vonde å vende..

Sier ikke at alle menn er sånn,eller at det skjer her, men jeg har opplevd det selv og flere jeg kjenner. Noen rir på to hester og det kan foregå ganske så lenge, har jeg skjønt. Pass deg for denne.

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet

Så denne her og dette er ca ett år siden nå men velger å svare all like vel. Min nåværende samboer har en gal eks hengende etter seg og han fikk meg lenge til å tro at det var hun som var heksa og bare løy. Sannheten kom for en dag han hadde vært utro og ligget med henne flere ganger bak min rygg og løyet om det. Han gav henne falske forhåpninger og holdt henne varm slik at det kunne være håp mellom de to. Jeg ønsker ikke kommentarer om hvorfor jeg er med denne fyren fortsatt og at jeg fortjener bedre. Dette var bare et eks på det som står over her. Hadde han hatt total uskyld i det hadde han gjort alt for å bli kvitt henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...