Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei KG

Har noen spm jeg håper at noen her inne kan svare meg på

Jeg er ei jente på 22 som har gått Grunnkurs Formgiving, og VK1 Tegning/Form/Farge. Pga alkohol og vold i famile/blandt kjæreste gikk det 2 året mitt på VGS litt skeis. Jeg ble også holdt innelåst av den 2 kjæresten min som utpressa meg, slo meg, og fikk hele familien mot meg. Jeg utvilket sosial angst, depresjoner og prøvde flere ganger å ta livet av meg selv. Disse tingene fortalte han til alle mine nærmeste, viste dem bilder av meg, bilder han hadde tatt under disse selvmordsførsøkee mine. Jeg kom lenger og lenger ned. Jeg fikk IV (Ikke vurdering) i enkelte av formgivingsfagene mine, norsk og gym til jul, men tok meg litt sammen mot sommeren og fikk IV i kun gym.

Jeg har nå komt meg videre og skal fullføre skolen. Jeg har alltid hatt gode karakterer og vært flink, og er så sint på meg selv for at det året mitt ble ødelagt. Jeg går på Sonans i en annen by, og tar nå allmenn påbygg. Jeg fikk beskjed av rådgiveren min der at det gjorde ingenting om jeg ikke bestod gym i 2 året på videregående, for den karakteren jeg fikk i gym i år kunne settes inn der også. Men lurer på om det er det samme med formgivingskarakterene? Den gamle VGS skolen min er lagt ned og ingen klarer å svare på spm mine. Vil jeg få endelig vitnemål etter dette året, eller må jeg ta eksamen i formgivingsfagene jeg strøk i til jul 2 året?

Og hvilke karakterer vil komme på det endelige vitnemålet mitt?

Noen som kan hjelpe?

På forhånd tusen takk for din tid

Er så knust... Føler at jeg må lide for resten av livet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...