Gå til innhold

Høye bukser forteller meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier. JEG syns ikke det er pent. Hva syns dere?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Mener du da bukser med høyt liv?

Syns det er grusomt!

Skrevet

Mener du da bukser med høyt liv?

Syns det er grusomt!

Ja..spesielt om man stapper fremsiden av toppen ned i. Så får man en sånn fin klump også :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes det er bra med høyt liv, da slipper man hverfall å se rumpesprekkene på hønseflokken

• Liker 1
Skrevet

Haha! Det har eg aldri tenkt :P Favorittbuksa er ei sånn skinny med høgt liv. Dritdigg å gå med, og er flatterende. Bruker den som vanlege bukser med toppen/genseren over buksa, så for dei fleste så ser det ut som ei vanleg skinny jeans.

Skrevet

Haha! Det har eg aldri tenkt :P Favorittbuksa er ei sånn skinny med høgt liv. Dritdigg å gå med, og er flatterende. Bruker den som vanlege bukser med toppen/genseren over buksa, så for dei fleste så ser det ut som ei vanleg skinny jeans.

TS her:

Jo, det har jeg også faktiskk. MEN, jeg stapper ikke toppen ned i. Grøss :) Bruker den også som vanlige bukser.

Gjest Badabing
Skrevet (endret)

Som tidligere nevnt; jeg digger bukser med høyt liv!

Og selvfølgelig må toppen nedi, ellers kan man jo like gjerne bruke bukser med lavt liv! ;)

Endret av Badabing
  • Liker 3
Skrevet

Og selvfølgelig må toppen nedi, ellers kan man jo like gjerne bruke bukser med lavt liv! ;)

Nope...mi bukse er iallfall veldig komfortabel, pluss at den sletter ut hofte/mage i staden for å lage "muffin top". Synes det er god nok grunn til å bruke den ;)

• Liker 1
Skrevet

Når man har fin kropp er det ingenting i veien med å bruke high waist-bukser. Selv liker jeg det veldig godt! ;-)

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg går ikke alltid meg toppen nedi. Det er mye mer behagelig å ha en stram bukse som sitter høyt oppe, enn på hofta. Så jeg går ikke nødvendigvis med dem for å vise at de har høyt liv, det er bare mer komfortabelt å gå med :)

• Liker 2
Skrevet

Jenter med litt lovehandles bør ikke bruke bukser med høyt liv. Rumpa blir firkantet.

Skrevet

Jenter med litt lovehandles bør ikke bruke bukser med høyt liv. Rumpa blir firkantet.

Jenter med lovehandles bør virkelig ha bukser med høyt liv. Slik at de får stappet flesket nedi buksa og det ikke blir hengende utenfor bukselivet som en "muffintop".

MEN de må selvsagt ha singlet, genser, skjorte, cardigan utenpå buksen slik at man ikke ser at buksen har høyt liv. Den må altså brukes som vanlig bukse.

• Liker 2
Skrevet

Jenter med lovehandles bør virkelig ha bukser med høyt liv. Slik at de får stappet flesket nedi buksa og det ikke blir hengende utenfor bukselivet som en "muffintop".

MEN de må selvsagt ha singlet, genser, skjorte, cardigan utenpå buksen slik at man ikke ser at buksen har høyt liv. Den må altså brukes som vanlig bukse.

Glemte å si at jeg har lovehandles selv.

Skrevet

Ja, høye nok bukser for å fjerne muffintop er jo en selvfølge. Men nå tenker jeg på den typiske stappe skjorta i midjehøye/under puppen høye buksen.

• Liker 1
Skrevet

Det spørs litt hvor høy buksa er også. Noen går jo nesten til puppa. Fasongen på buksa ellers er også viktig, og kroppsfasongen til den som går i den. Noen får veldig lang rumpe i de. Har en høy shorts som jeg selv synes sitter fint på meg, men den blir sjeldent brukt da jeg synes den er litt ubehagelig når smekken borrer seg inn i magen når jeg sitter, til tross for at den ikke er for liten.

Men for all del. Er ti ganger bedre enn de grusomme buksene med LAVT liv jeg brukte på ungdomsskolen. På den tiden var jeg heller ikke særlig opptatt med å bruke topper som var særlig lange heller, grøss og gru!

Skrevet (endret)

Jeg synes det som regel er finest med toppen nedi:

http://trendalertdaily.com/2011/03/trend-alert-high-waisted-pants/

Men nå tenker jeg på skikkelige high waist-bukser, ikke jeans som bare er litt høyere i livet.

Mine to jeans som er high waist er vel like høye som den på bildet til høyre, den røde altså :) Bruker nesten alltid toppen eller en genser nedi,men noen ganger har jeg en singlet nedi og så en genser over. Elsker de buksene, de er så behagelige! :jepp:

Endret av Anuket
Skrevet

har en bukse med høyt liv! syns jeg passer veldig godt med den. jeg er veldig flat og tynn, så jeg får liksom vist frem de få formene jeg har.

bruker heller en kort, litt løs topp enn å stappe noe oppi buksa da :)

Skrevet

Kommer an på hvem som har den på. Som regel liker jeg det ikke, og synes at buksa går for langt opp der bak :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...