Gå til innhold

Jammen gjør livet noen krumspring..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og nå sitter jeg her i en alder av 55 og har plutselig ansvaret for to bittesmå barnebarn. Nett som jeg priset meg lykkelig over å være ferdig med barneoppdragelse og daglige bekymringer, så må jeg starte på nytt igjen i en tid hvor jeg selv er midt i overgangsalderen!

Jeg er sjeleglad for at de får lov til å være hos meg og bli i familien når ting først ble så gæli, men jaggu er det godt at man ikke alltid vet hva livet har i bakhånd for en!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Så godt for de små at de har en god bestemor som kan ta vare på dem! Lykke til :)

Skrevet

Du kan så si!

Men nå var barna heldige da som har en bestemor de kan være hos. Alternativet er kanskje fryktelig mye værre.

Du får stikke innom her hvis behovet for utblåsning melder seg. :klemmer:

Skrevet

Lykke til! så flott at du stiller opp for familien når den trenger deg:) Verden burde hatt flere slike som deg! Lykke til! :klemmer:

Skrevet

:klemmer:

Vi er i samme situasjon...

Gjest navnelapp
Skrevet

Dette dokke gjer står det all respekt av. Applaus frå meg, og ikkje ver redde for å be om hjelp når det trengst. For barn er det å ha ei klok og flink bestemor gull.

Skrevet

Takk for positive ord. :) Det var hyggelig og kjentes bra i en sliten hverdag. Jeg har heldigvis en flott familie rundt meg som stiller opp som samtalepartnere når det trengs. Det ene barnet er i tillegg handikappet og helt avhengig av at en voksen er der nesten til enhver tid og kan ikke gå ut å leke på egen hånd som andre barn, så det er helt klart et nytt liv. Mine egne barn var jo funksjonsfriske, så det er jo en helt ny erfaring for meg også.

Det som faktisk bekymrer meg mest er nok en tenåringstid, selv om det er lenge til. Den jeg priset meg lykkelig over at mine egne barn kom seg helskinnet ut av. Nå må jeg gjennom det igjen! Skrekk og gru, men det går vel bra denne gangen og! :)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...