Gå til innhold

Spørsmål ang. De store butikk kjedene


dumbboy

Anbefalte innlegg

Går ut i fra at disse butikkene følger en tariff.

Noen som vet om disse butikk kjedene følger tariffen som står på "butikksjef.com" ?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

om nok av de ansatte er organiserte er de nok det ja ;) Vil nok tro de store kjedene er det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det i alle år jeg jobbet for en butikk i Norges Gruppen, (orker ikke skrive navnet på kjeden jeg jobbet for, for å ikke grumse navnet). Men det viktigste er hva DU har i kontrakten din dersom du får deg jobb i en. Har ikke opplevd noe som direkte skadet meg, men vet det var mange uryddige arbeidsforhold, ikke bare i min butikk men hele kjeden. Gjerne var det slik at unge, folk uten erfaring og uorganiserte folk slet verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt det i alle år jeg jobbet for en butikk i Norges Gruppen, (orker ikke skrive navnet på kjeden jeg jobbet for, for å ikke grumse navnet). Men det viktigste er hva DU har i kontrakten din dersom du får deg jobb i en. Har ikke opplevd noe som direkte skadet meg, men vet det var mange uryddige arbeidsforhold, ikke bare i min butikk men hele kjeden. Gjerne var det slik at unge, folk uten erfaring og uorganiserte folk slet verst.

.... mye grums i den kjeden ja... Har selv jobbet der i mange år. Men vedrørende tariff så følger iallefall de butikkene jeg hadde med å gjøre tariffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...