Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går ut i fra at disse butikkene følger en tariff.

Noen som vet om disse butikk kjedene følger tariffen som står på "butikksjef.com" ?

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Matbutikkene skal ihvertfall gjøre det.

Skrevet

om nok av de ansatte er organiserte er de nok det ja ;) Vil nok tro de store kjedene er det ;)

Skrevet

Flere som har erfaringer?

Tusen takk for svar SmallTalk og Anonym :D

Skrevet

Har hatt det i alle år jeg jobbet for en butikk i Norges Gruppen, (orker ikke skrive navnet på kjeden jeg jobbet for, for å ikke grumse navnet). Men det viktigste er hva DU har i kontrakten din dersom du får deg jobb i en. Har ikke opplevd noe som direkte skadet meg, men vet det var mange uryddige arbeidsforhold, ikke bare i min butikk men hele kjeden. Gjerne var det slik at unge, folk uten erfaring og uorganiserte folk slet verst.

Skrevet

Jeg kan ihvertfall garantere at coop følger tarifflønn.

Skrevet

Har hatt det i alle år jeg jobbet for en butikk i Norges Gruppen, (orker ikke skrive navnet på kjeden jeg jobbet for, for å ikke grumse navnet). Men det viktigste er hva DU har i kontrakten din dersom du får deg jobb i en. Har ikke opplevd noe som direkte skadet meg, men vet det var mange uryddige arbeidsforhold, ikke bare i min butikk men hele kjeden. Gjerne var det slik at unge, folk uten erfaring og uorganiserte folk slet verst.

.... mye grums i den kjeden ja... Har selv jobbet der i mange år. Men vedrørende tariff så følger iallefall de butikkene jeg hadde med å gjøre tariffen.

Skrevet

Kan jeg spørre hvilken tariff de følger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...