Gå til innhold

Er det ille å få barn i ung alder og uplanlagt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er veldig mange her inne som har meninger om det å få barn i ung alder og uplanlagt i tillegg.

Jeg synes det er helt greit med begge deler :) Jeg gjorde det samme selv - 20 år gammel og helt uplanlagt. Sønnen vår ble født med mange spesielle behov, men den unge alderen vår har ikke ødelagt for at han får den hjelpen han trenger. Vi har vokst med rollen :)

Livet blir selvfølgelig snudd på hodet, eller verdiene blir snudd på hodet. Festing er ikke lenger en stor prioritet, mens trygghet, utdannelse og hus blir nok en større prioritet.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett på Unge mødre på tv og de fleste der virker ikke spesielt oppegående. Bortsett fra det har jeg ikke kjennskap til unge, uplanlagte mødre, men jeg synes det virker mindre smart å plutselig oppdage at man er gravid når man er ung og liksom ikke kan skjønne hvordan det kunne skje.

Skrevet

Jeg syns det er verre å planlegge og bli gravid som 14-åring fordi de ønsker et barn som skal elske dem betingelsesløst, eller for at kjæresten ikke skal slå opp.

Mange unge mødre gjør en fantastisk jobb og klarer seg kjempebra. For noen er det riktig å ta abort, for andre er det best å beholde barnet. Det er flott at vi bor i et land hvor vi kan velge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...