Gå til innhold

Vi dater bare 1-3 ganger i måneden, for sjelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bisart nok, vi ses bare så sjelden. Jeg vil så gjerne treffe ham oftere, og håper på å få bekreftelse her at så få ganger er ALTFOR få! Det er flere unnskyldninger fra ham, sene arbeidsdager, arbeidsdager som starter tidlig, han må fikse på eiendomsprosjektet sitt ( bygger hus, han er ute med kompiser osv osv. Det virker nesten som jeg er siste utvei om han ikke har noe å finne på.... vi har det veldig fint sammen når vi først møtes, da er det kino, middag, og hjem til ham, så overnatter jeg. Eller så er vi hos ham hele kvelden. Jævla kjedelig å gå sann å vente på neste date, jeg foreslår ofte at vi snart må ses igjen, og da er han sånn "ja, vi får se om vi ikke finner en dag". Skjer intet. Han bor 5 min biltur unna..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er akkurat som magefølelsen din forteller deg, tenker jeg.

Fyren er ikke seriøs. Og ikke interessert nok.

Skrevet
:( Drittsekk som ikke bare kan si det, i stede for å drøye det ut og ut.
Skrevet

Han er ikke interessert nok, enkelt og greit, og synes du duger som sengehygge når det passer HAN.

Gjest spavalica
Skrevet

Han er ikke interessert:) Har vært i samme situasjon selv...Stol alltid på magefølelsen!

Skrevet

:( Drittsekk som ikke bare kan si det, i stede for å drøye det ut og ut.

Ja, det kan du godt si. Men det viser seg altså at mange folk ikke er bedre. Og da må man ta kontrollen selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...