Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2002 #1 Skrevet 16. mai 2002 før så hadde jeg og forloveden min et SVÆRT temperemantsfyllt forhold.. vi kranglet hele tiden!!! Han var skikkelig drittsekk mot meg.Det ble slutt og etter 1 mnd ble vi sammen igjen og etter det har alt vært topp.han hadde virkelig forandret seg... men nå de 3 siste dagene har vi kranglet hver dag.. mest om bagateller, jeg blir lett sint/irritert. er nå redd for at det skal bli som før, og forrige gang ble jeg fryktelig såret. bestemte meg da for at det aldri skal skje igjen med meg.. derfor trekker jeg meg fort vekk og blir lett sur. og nå da vi har kranglet en del vurderer jeg å gjøre det slutt pga er redd for å bli såret igjen. hva skal jeg gjøre??? er så redd!!!
meta Skrevet 16. mai 2002 #2 Skrevet 16. mai 2002 Fortell hva du føler! Det viktigste er jo kommunikasjon. Forstår du er redd for å bli såret, men uansett hva som skjer, er det jo viktigst at man kan være ærlige med hverandre. Lykke til Klem fra ei som også har kranglet masse med kjæresten.
Ada=) Skrevet 16. mai 2002 #3 Skrevet 16. mai 2002 Hei! Jeg tror det kan hjelpe dere å prate om problemet, men dere må være forsiktige når dere prater om sånne såre temaer. Vær konstruktiv, ikke ta mannen men ballen Prøv å fokusere på det positive, og fortell hvordan du vil ha det heller enn å peke på alt som er galt -det kan får mange negative konsekvenser å være for problemorientert (din kjære føler at alt han gjør er galt, han er ikke bra nok, det er ikke noe vits for han å prøve å gjøre ting annerledes siden det er så utrolig mye som er galt hos han, osv). Let heller etter hva dere gjør som er BRA og prøv å gjøre mer av det! Si fra når noe er bra -og du vil få 1000 ganger igjen av det!!
Engel Skrevet 16. mai 2002 #4 Skrevet 16. mai 2002 Man kommer mye lenger med å rose de bra tingene enn med å kritisere de dårlige, det har jeg masse erfaring med! Sett dere rolig ned og prøv å finne den egentlig årsaken til kranglingen, det kan vise seg å være noe helt annet enn du tror!12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå