Reveal Skrevet 8. oktober 2011 #1 Del Skrevet 8. oktober 2011 Nå er det pokker meg nok. Mange grunner og et hav av unnskyldninger har fått vekten i en bratt oppoverkurve det siste året, så nå må noe gjøres. Satser på litt drahjelp fra dere, Grete (Rode) og samvittigheten min. Skal ikke gå noe kurs- men registrerer mat og trening på nett. Mål: En sunnere, sterkere og bedre trent Reveal:-) -15 (20) kg til sommeren. Delmål -7 innen nyttår:-) Første mål: -5 til julebordet (Slutten av nov) Så jenter: pisk- push og ikke minst skryt av meg- vær så snill- jeg trenger det!!! Jeg er foreløpig av pinglene som ikke er helt komfirtabel med saltrening, så begynner med sykling og styrketrening på senteret. MEN: Et ganske kjapt mål er å også komme i gang med saltrening (blir der pushet av jobben- da vi snart gjenstarter organisert trening m/instruktør en gang i uken). Men, en blir ikke sprek av å sitte her- må få på meg treningsklærne og komme meg avgårde. I dag blir det 30-40 min sykkel og 20 min styrke:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå