Sunshine Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg ønsker meg ny softshelljakke og har egentlig tenkt meg en Bergansjakke, men så er jeg litt usikker på om det er verdt prisen. I dag har jeg en Stormberg og den er helt håpløs. Den puster ikke i det hele tatt så jeg blir gjennomsvett av å bruke den. Hvilke andre merker kan dere anbefale? Er det stor forskjell på Norheim og Bergans for eksempel?
Gjest Badabing Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg har en Bergans softshell, og jeg føler ikke at den heller puster. Men softshell skal vel være ganske vindtett? Sjelden jeg egentlig bruker den synes jeg.
Gjest ticket Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg hadde en fra Norheim jeg var veldig fornøyd med.
Sunshine Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2011 De skal være vind og vandavvisende, men ikke helt tette for noen av delene. Jeg liker dem fordi de er litt varme når jeg går i lett ruskevær her på østlandet. Om Bergans sin ikke puster så er det vel ingen vits i å kjøpe den hvis den er mye dyrere enn Norheim.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg ville gått for Norrøna eller Arcteryx! Bedre kvalitet får man ikke
Vannkvinne Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 Bergans med ventilasjonsglidlåser under armene er helt super!!
Sunshine Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2011 Det var helt håpløst å få tak i Bergans. Jeg har vært innom 6-7 sportsbutikker og søkt på nett uten hell så da endte jeg opp med Norheim. Den skal visst være fukttransporterende, noe Bergans ikke er, så da håper jeg at jeg blir fornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå