AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Er det noen som har noen gode tips til hvordan man kan skille gutter som kun ønsker et vennskap og en som faktisk er intressert? Eller noen gode tips om hvordan man kan se at en gutt er intressert?
Tormod83 Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Fra meg som gutt sitt synspunkt kan jeg påpeke at det er like vanskelig for oss å se dette hos jenter. Imidlertid finner man ofte forskning som viser at enkelte non-verbale signaler kan være tegn på at den andre finner deg tiltrekkende. Men, det er et stort men her. Fordi som du sier vil ikke disse tegnene skille mellom hvorvidt personen er interessert i deg som i et vennskap eller som kjærestemateriale. Det finnes ytterpunkter her med utadvente, av begge kjønn forøvrig, som kanskje finner deg attraktiv, men slettes ikke vil gå lengre. Og på en annen side mer sjenerte, tilbaketrukne som faktisk er genuint interessert, men som ikke evner å vise det til deg. Da står du igjen med bare et alternativ, og det er å spørre vedkommende rett ut. Dette føles selvfølgelig forferdelig med tanke på at det alle mennesker frykter mest er en avvisning. Mitt tips er derfor å spørre spørsmålet på en sånn måte at svaret tilsynelatende ikke vil ha så stor betydning for deg. Eksempel kan være en litt fleipete "da snakker vi date i kveld?". Om svaret blir at vedkommende ikke vil pga forhold kan du svare; "ah, så synd da" MEN, med et smil. Husk at kroppsspråket veier opp for mye mer enn de ordene som kommer ut. Husk: "Den som intet våger, intet vinner" 1
Reaper Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 http://www.sosuave.com/articles/lookinto.htm Whenever we see someone we like, the pupils of our eyes dilate and grow larger. It’s almost as if our eyes are trying to see as much of this person as possible. This is an involuntary and uncontrollable physiological response. Thus, you can often tell if a woman is attracted to you by observing her pupils, and noting whether they expand or contract (or maybe do nothing) when she looks at you. [...]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå