Gå til innhold

Jeg mister vennene mine....

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym nå....
Skrevet

For ett år siden var jeg så heldig at jeg fant noe som var svært verdifullt, dette solgte jeg (selvfølgelig), og det gjorde at jeg tjente ca 4 millioner.

Jeg gjorde ingen hemmelighet ut av dette ”kuppet” ovenfor mine nærmeste venner, men det var nok en tabbe.

Jeg har oppdaget at selv min aller beste venninne har forandret seg, kan ikke riktig sette fingeren på hva det er. Små stikk og hint til meg som har så god råd, hun unnlater å be meg med på ting osv.

Jeg er så utrolig skuffet og lei meg. Vi har vært venner helt fra før vi begynte på skolen, har faktisk aldri vært uvenner!

Dette tar helt knekken på meg :cry: , jeg vet at mange vil si at hun ikke er en ordentlig god venninne som oppfører seg slik, men jeg VIL ikke miste henne.

Jeg mener at vi må få snakket om dette, få renset luften og fortsette vennskapet vårt, men jeg aner ikke hvordan jeg skal gripe dette fatt uten å gjøre ting enda verre.

Jeg vil gjerne legge til at jeg ikke akkurat har ”flottet” meg pga disse pengene. Noe gikk med til gjeld, resten står i fond og div. uten at jeg har noen rasende god avkastning på dem…(velger heller litt sikkert…)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Missunnelse kjenner ingen grenser dessverre. Håper der ordner seg. *klem*

Gjest sexysadie
Skrevet

Gi fanden i disse damerne og finn noen andre venner.

Tie stille om pengene du har.

Skrevet

Det lønner seg nok ikke å si at man har mye penger nei, det kan ofte by på stor misunnelse og sjalusi!

Skrevet

Om hun er en du virkelig er glad i og vil beholde kan du vel invitere henne på en rødvinskveld og ta opp utpå kvelden at du føler forholdet deres forandret seg etter at du fikk pengene. Kan jo hende at hun også skulle ønske at dere kunne finne tilbake den gamle tonen. Penger bør ikke få alt for stor makt over livene våre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...