AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 kjøpte anti salt på helsekost for en tid tilbake. sliter med celluitter, og mistenker at mye vann i kroppen er årsaken til dette. har noen her prøvd det? skulle gjerne likt og visst litt mer med tanke på bivirkninger og effekt av disse tablettene... hvor lang tid tar det før du merker noe? prøvde å søke meg fram på google, men fant svært lite der.. nb! det er ikke ment som et slankemiddel, bare så det er sagt. ønsker ingen pro ana tråd.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 noen? tok 3 tabletter i går, og våknet opp med en liten hodepine i dag. er det vanlig? tok 2 stykker sammen med frokosten i dag (gårs dagens pizza og yoghurt sammen med mye vann)..
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 Det er viktig at du drikker rikelig med vann/væske når du går på disse. (2-3 l om dagen minst) Ellers kan du bli uttørket, noe som gjerne fører til hodepine. Jeg bruker disse i forkant av mens/etter helgen da gjerne litt ekstra salt binder seg
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 Ja, prøver å drikke mer væske om dagen.. om det er 3 liter er jeg der i mot ikke sikker på Merker/føler du at musklene ser mer definerte ut? Hvilken effekt har tablettene hatt på kroppen din? Tenker da på de synlige resultatene.. ikke de innvendige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå