Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å teste ut whitestrips, og finner alltid noe billig på eBay som jeg vil bestille. Når jeg søker kommer det opp en del forskjellig, og jeg er usikker på om jeg skal gå for disse eller disse.

Hva er forskjellen på Crest Classic og Crest 3D? Hvilke funker best? Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Classic er mildere enn de andre. Jeg har bare prøvd classic, pga jeg følte at jeg ikke trengte så veldig mye bleking (har ganske hvite tenner fra før) også ville jeg skade tennene minst mulig.

Fikk effekten jeg ville :)

Edit: Ser at det er noen som heter "premium" også. Da tør jeg ikke si at de du linket til har forskjellig effekt likevel! (selv om jeg tror det). Men det jeg vet er at kvaliteten på de 3D er bedre! (Glir mindre på tennene, smaker mindre osv)

Endret av Vestlandsjente
Skrevet

Classic er mildere enn de andre. Jeg har bare prøvd classic, pga jeg følte at jeg ikke trengte så veldig mye bleking (har ganske hvite tenner fra før) også ville jeg skade tennene minst mulig.

Fikk effekten jeg ville :)

Edit: Ser at det er noen som heter "premium" også. Da tør jeg ikke si at de du linket til har forskjellig effekt likevel! (selv om jeg tror det). Men det jeg vet er at kvaliteten på de 3D er bedre! (Glir mindre på tennene, smaker mindre osv)

Jeg tror det Vestlandsjente skriver her er riktig.

At 3D typen er sterkere og bedre, men det er kanskej også lettere for ising da...

Skrevet

Ja, det kan jeg også si.. da jeg tok en full kur md whitestrips, iset det så sinnsykt på slutten at jeg måtte ta paracet om natten..og en pause fra blekingen.

Skrevet

Ja, det kan jeg også si.. da jeg tok en full kur md whitestrips, iset det så sinnsykt på slutten at jeg måtte ta paracet om natten..og en pause fra blekingen.

Oi? Det hørtes ikke godt ut!

Skrevet

Nei, det var helt forferdelig.

Andre gangen jeg bleket dem, tok jeg lenger pause mellom hver bleking. Da merket jeg ingenting.

Har hørt fra venner som har bleket tennene hos tannleget, som har "levd" på smertestillenede noen dager etterpå. Så det er nok ikke så uvanlig!

Skrevet

Takk for svar :)

Hvor lenge varer en slik "behandling"? Eller hvor mange ganger er det vanlig å gjenta behandlingen før man har fått resultater?

Skrevet

Man skal kunne se resultater etter 3 dager, men regner med dette er veldig individuelt. Har du veldig misfargete tenner, seg man sikkert fort forskjell, men jeg som hadde nærmest helt hvite tenner, så ikke forskjell før jeg var ferdig ca.

Jeg kan ikke svare på hvordan de andre skal brukes, men de jeg brukte (classic) skulle jeg bruke en halv time hver dag i 14 dager.

Men jeg ville funnet et bruksanvisning du kan stole helt på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...