AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Har hørt masse om Chanel Soleil de Tan, og lurte på om noen av dere har erfaring med denne? og skal den påføres med kost?
BeautyFuzz Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 Hvis det er den krembronzeren du snakker om så digger jeg den! Jeg bruke mye Nars Laguna og Too Faced Chocolate Soleil før, men etter jeg kjøpte Chanel Bronze universel/soleil tan de chanel har jeg ikke brukt anne enn den. Jeg brukte MAC 109 børsten ( den hårer grusomt mye) så jeg gikk over til buffer børsten til Real Techniques og den var like god bare den røyter ikke. Anbefaler virkelig dette solpudderet <3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 var innom å kjøpte dette igår, og mannen på parfymeriet sa at det ikke var noe bronze pudder.. hm :/
BeautyFuzz Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 Makeup Base står det på krukka, men man kan bruke den som bronzer eller til kontur
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 Supert :D var det jeg forstod også og prøvde å fortelle mannen på parfymeriet, men han sa nei
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 Supert :D var det jeg forstod også og prøvde å fortelle mannen på parfymeriet, men han sa nei Det står "The velvety finish of this light cream-gel bronzer" på Chanels sider, gni den i fjeset hans neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå