Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har fått meg bruker her igjen, har faktisk vært medlem her siden 2004 og må innom og snoke litt innimellom. :smilyblomst:

Grunnen til at jeg slettet meg var at alle tråder som jeg startet som ikke var skrevet i A4-formen, men på min måte, ble tatt for å være trolletråder. Jeg kunne legge fram en problemstilling, men fordi noen syntes jeg var morsom, ble tråden auomatisk en Snikk-snakk-tråd. Og det ble jeg jævla drittlei av! :kjempesinna: Hvis man formulerer seg på en bestemt måte, er man ergo useriøs?

Jeg fikk rett og slett ikke være meg selv her inne.

Hei Antlers, Blondie65 og Capricorn og alle andre venninner! :tommelsmil:

Hei Pet(rol)! :hoppendeglad::pasha:

Du er inne på noe viktig her. Tråder hvor man beskriver gangen sin i inngående detalj (helt ned til størrelse og farge på skoene som står der) blir ikke rørt - med mindre det er skrevet av noen som er kjent for å være litt morsom. Artige mennesker kan da også være sykelig opphengt i gangen sin, slumpe til å oppdage eggformede gjenstander på vei ut av vagina (og spørre med bekymring om noen vet hva det kan være), eller rett og slett ha lyst til å gifte seg på et isflak!

Skal man automatisk gå ut fra at noe er tull, må det samme gjelde alle som stiller litt spesielle spørsmål. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har tenkt "trolletråd", "runketråd", eller "opplagt parodi", men disse trådene blir hverken fjernet eller flyttet, så lenge nicket er mer anonymt; gjerne med "gjest" foran. Synes det blir veldig feil å sette brukere i bås, for det som oppfattes som tull og tøys av én person er blodig alvor for en annen.

Tør ikke engang tenke på hva jeg hadde gjort om jeg var så uheldig å sette meg på hunden en dag, og tråden min ble flyttet til snikk-snakk, slik at jeg kun satt igjen med ubrukelige tulleråd.

• Liker 4
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Hu påsto hu hadde satt seg på katten så den ble helt flat også fylte hu opp katten med popkorn for at den skulle bli normal igjen. :hakeslepp: Helt sykt. Hu hadde mange sånne rare greier. Husker det var en annen om at hun hadde fylt badekaret med varmtvann for å ta seg et bad også hadde typa dratt ut proppen uten at hun skjønte hvorfor. :lol:

:skratte: er det ikke enklere å spørre den som dro ut proppen? istedenfor å spørre her? :skratte:

Skrevet

:skratte: er det ikke enklere å spørre den som dro ut proppen? istedenfor å spørre her? :skratte:

Han nektet for å ha dratt ut proppen (hvis jeg husker riktig) og da henvendte hun seg til KG for råd :fnise:

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Han nektet for å ha dratt ut proppen (hvis jeg husker riktig) og da henvendte hun seg til KG for råd :fnise:

hehehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...