Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som brukeren over meg her sier, AB-funksjonen er bare en postefunksjon.

Legg også merke til at tråder er startet av en AB, og de første postene er også skrevet av ABere, som savner henne.

Jeg digga Pet, og savner henne en hel del. Hadde vært veldig fornøyd om hun kom tilbake! :-)

Jeg tror sebastianen mener at det har vært noen sure anonyme i Pet sine tråder som har rapportert det. Ikke at de har rapportert SOM anonym.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke hvem pet var, men hva med å lage en egen humor kategori eller tulle kategori så kan hun bli invitert tilbake? høres ut som jeg har gått glipp av noen gode latterkuler:)

Skrevet

Jeg tror sebastianen mener at det har vært noen sure anonyme i Pet sine tråder som har rapportert det. Ikke at de har rapportert SOM anonym.

Ah, ok. Beklager i så tilfelle, sebastianen.

Skrevet

vet ikke hvem pet var, men hva med å lage en egen humor kategori eller tulle kategori så kan hun bli invitert tilbake? høres ut som jeg har gått glipp av noen gode latterkuler:)

Ja, her har du virkelig gått glipp av noe. Pet er liksom humordronningen :rodmer:

Det var en god tanke med egen humorkategori, men det blir rett og slett ikke like morsomt når man på forhånd vet at det er tull. Halve moroa er å late som om man tar det seriøst, og komme med halvsaklige svar. Det er også rasende festlig å se om noen tar innlegget seriøst (for det hender noen gjør det) :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Jeg savner også Pet! Synes det var veldig dum måte hun ble behandlet på, hun var jo totalt harmløs, i forhold til en del annet rart her på forumet. Kunne jo heller evt bare flyttet trådene til snikk-snakk.

Det er nok mange som savner deg her Pet, om du leser dette! :)

• Liker 2
Gjest Purple Haze
Skrevet

Ja, her har du virkelig gått glipp av noe. Pet er liksom humordronningen :rodmer:

Det var en god tanke med egen humorkategori, men det blir rett og slett ikke like morsomt når man på forhånd vet at det er tull. Halve moroa er å late som om man tar det seriøst, og komme med halvsaklige svar. Det er også rasende festlig å se om noen tar innlegget seriøst (for det hender noen gjør det) :fnise:

Tror det var ganske mange som tok det seriøst, og derfor ble hun rapportert, trådene slettet, og hun følte seg uvelkommen her. Jeg finner det utrolig at såpass mange ikke skjønte at det var tull, og reagerte med sinne og indignasjon over trådene hennes. De trådene lyste jo humor lang vei!

Det burde være rom for alle her inne.

• Liker 5
Skrevet

Tror det var ganske mange som tok det seriøst, og derfor ble hun rapportert, trådene slettet, og hun følte seg uvelkommen her. Jeg finner det utrolig at såpass mange ikke skjønte at det var tull, og reagerte med sinne og indignasjon over trådene hennes. De trådene lyste jo humor lang vei!

Mange her som ikke er de skarpeste knivene i skuffen .

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror ikke noen tok dem seriøst. Men "problemet" var at Pet postet dem i andre rom enn Snikksnakk. Det var jo det som var selve forutsetningen for at de skulle være morsomme.

Men DA reagerer moderatorer på KG på autopilot, for det er tulletråd i feil rom, og da slettes det tvert. De som generaliserer og æreskjeller i fullt alvor, derimot, og poster oppgulpet sitt under riktig kategori, røres ikke.

• Liker 6
Skrevet

Pet forsvant ikke bare: hun sa høflig takk for seg. For mange måneder siden.

• Liker 1
Skrevet

Pet forsvant ikke bare: hun sa høflig takk for seg. For mange måneder siden.

Ja, men kom hun ikke tilbake og slettet seg enda en gang? Klandrer henne ikke altså.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg tror ikke noen tok dem seriøst. Men "problemet" var at Pet postet dem i andre rom enn Snikksnakk. Det var jo det som var selve forutsetningen for at de skulle være morsomme.

Men DA reagerer moderatorer på KG på autopilot, for det er tulletråd i feil rom, og da slettes det tvert. De som generaliserer og æreskjeller i fullt alvor, derimot, og poster oppgulpet sitt under riktig kategori, røres ikke.

Ja, forstå det den som kan.

Skrevet

Min personlige favoritt var kattebursdagstråden :blåse:

Jaaaa, den var fin! For ikke å snakke om "gå ned 470 gram"-tråden. Trodde faktisk jeg skulle le på meg ribbeinsbrudd =) Og proppen og isflakbryllupet, den smått detaljerte kveldsturen, den flate katten og det åpne skjellaget!

• Liker 3
Skrevet

Fortell om isflakbryllupet da :)

Skrevet

Det er en ny kattetråd lenger oppe i forumet her nå... Skrevet av en gjest. Vet ikke om den er flyttet til forumet, men den må vel være det siden man må være innlogget for å skrive her.

Skrevet

Det er en ny kattetråd lenger oppe i forumet her nå... Skrevet av en gjest. Vet ikke om den er flyttet til forumet, men den må vel være det siden man må være innlogget for å skrive her.

Ja, det var meg, som ble anonym der et øyeblikk.

Skrevet

Fortell om isflakbryllupet da :)

Her er link til isflakbryllupet - hadde nesten glemt hvor fantastisk den tråden var! :skratte:

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Har fått meg bruker her igjen, har faktisk vært medlem her siden 2004 og må innom og snoke litt innimellom. :smilyblomst:

Grunnen til at jeg slettet meg var at alle tråder som jeg startet som ikke var skrevet i A4-formen, men på min måte, ble tatt for å være trolletråder. Jeg kunne legge fram en problemstilling, men fordi noen syntes jeg var morsom, ble tråden auomatisk en Snikk-snakk-tråd. Og det ble jeg jævla drittlei av! :kjempesinna: Hvis man formulerer seg på en bestemt måte, er man ergo useriøs?

Jeg fikk rett og slett ikke være meg selv her inne.

Hei Antlers, Blondie65 og Capricorn og alle andre venninner! :tommelsmil:

Endret av Petrol
  • Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...