Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er Pet borte??? Har ikke vært her på en stund og Pet var en av grunnene mine til å gå inn her og le!!! Nei og nei! Har hun sagt at hun skal komme tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun bare forsvant. :tristbla:

Skrevet

Hun har sletta seg ja.

Skrevet

Hun bare forsvant. :tristbla:

Æsj! Typisk. :tristbla: Vil ha Pet tilbake.

• Liker 1
Skrevet

Hiver meg på her. *vil ha tilbake Pet*

Skrevet

Jeg var aldri noen stor fan av Pet.

• Liker 4
Gjest Koseklumpen
Skrevet

Pet var ganske så morsom.

• Liker 3
Skrevet

Savner Pet :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Ei som skrev masse tulletråder.

Skrevet

Hu påsto hu hadde satt seg på katten så den ble helt flat også fylte hu opp katten med popkorn for at den skulle bli normal igjen. :hakeslepp: Helt sykt. Hu hadde mange sånne rare greier. Husker det var en annen om at hun hadde fylt badekaret med varmtvann for å ta seg et bad også hadde typa dratt ut proppen uten at hun skjønte hvorfor. :lol:

Skrevet

Hvem er/var Pet? :)

Pet var en veldig morsom bruker som mange av oss ble skikkelig glad i. :)

Dessverre likte ikke enkelte av brukerne trådene hennes og klarte til slutt å utestenge henne, ved hjelp av moderatorer, for å "ikke følge reglene".

Veldig synd og et stort tap for Kg sånn som jeg og flere andre ser det.

• Liker 11
Skrevet

Man må jo følge reglene, selv om man er morsom. Jeg har ingen problemer med å forstå det. Men jeg synes også hun hadde noen geniale innlegg som virkelig traff ting på kornet.

• Liker 1
Skrevet

Pet ble vel rapportert av alle de teite anonyme brukerene som ikke forsto humoren hennes og trodde hun mente alvor .

• Liker 5
Skrevet

Syns det er synd at hun er borte. Tulletrådene hennes ga meg mange ganger en god latter.

Mange av dem ble slettet mens de egentlig bare kunne bli flyttet til snikk-snakk. At folk tar seg bryet med å rapportere noe som bare er uskyldig spøk skjønner jeg ikke. Ingen av de trådene jeg leste var så ille at noen har grunn til å føle seg tråkka på.

Håper hun er tilbake i ny drakt, men det hjelper ikke stort når verken Pet eller andre kan komme med litt tull i ny og ne.

• Liker 2
Skrevet

Pet ble vel rapportert av alle de teite anonyme brukerene som ikke forsto humoren hennes og trodde hun mente alvor .

:murvegg:

Hvis du tenker deg riktig godt om, så skjønner du sikkert at man ikke kan rapportere noen som AB, det er kun en postefunksjon. Dersom de rapporterer et innlegg, er anonyme brukere bare brukere, akkurat sånn som deg. :kose:

Og for å komme tilbake til tema: Jeg savner også Pet masse. :(

• Liker 3
Skrevet

Min personlige favoritt var kattebursdagstråden :blåse:

• Liker 1
Skrevet

Som brukeren over meg her sier, AB-funksjonen er bare en postefunksjon.

Legg også merke til at tråder er startet av en AB, og de første postene er også skrevet av ABere, som savner henne.

Jeg digga Pet, og savner henne en hel del. Hadde vært veldig fornøyd om hun kom tilbake! :-)

Skrevet

Min personlige favoritt var kattebursdagstråden :blåse:

Æsj, tror ikke jeg fikk med meg den før den ble sletta. Likte den når katten ble flat jeg. Også proppen da :)

Blir trådene sletta på ordentlig eller bare satt inaktive?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...