Gå til innhold

Kom til å tenke på noe

Anbefalte innlegg

Gjest henriett3
Skrevet

Jeg lurer på en liten ting her.

Viss man tar f.eks kokain, så kan man drikke mer uten at man blir dritfull enn viss man ikke tar kokain. Ikke sant?

Men viss man kjører bil etterpå og blir tatt i kontroll og må ta promilletest, hva vil da skje i forhold til en som ikke har tatt kokain, men som har drukket samme mengde alkohol som han som har tatt kokain? Jeg skjønner jo at den vil da slå ut på han som ikke har tatt kokain, men hva med han som har tatt kokain da? Vil hans promille bli mer, mindre eller spiller ikke kokainen noen rolle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i alle verdens dager og riker skal man kjøre bil når man har drukket alkohol og tatt kokain?!?

• Liker 3
Gjest henriett3
Skrevet (endret)

Hvorfor i alle verdens dager og riker skal man kjøre bil når man har drukket alkohol og tatt kokain?!?

Haha! Nei jeg bare lurer på hva som hadde skjedd. Personlig drikker jeg ikke. Ikke tar jeg kokain heller. Men bare lurer..

Har veldig mange rare tanker jeg skjønner du :sjenert:

Endret av henriett3
Skrevet

Jeg lurer på en liten ting her.

Viss man tar f.eks kokain, så kan man drikke mer uten at man blir dritfull enn viss man ikke tar kokain. Ikke sant?

Men viss man kjører bil etterpå og blir tatt i kontroll og må ta promilletest, hva vil da skje i forhold til en som ikke har tatt kokain, men som har drukket samme mengde alkohol som han som har tatt kokain? Jeg skjønner jo at den vil da slå ut på han som ikke har tatt kokain, men hva med han som har tatt kokain da? Vil hans promille bli mer, mindre eller spiller ikke kokainen noen rolle?

Er du helt frisk i hodet eller?? :sukk:

Skrevet

For å svare.

Promillen er den samme, men kokainen gjør at man føler seg mindre full.

• Liker 1
Gjest henriett3
Skrevet

Er du helt frisk i hodet eller?? :sukk:

Øøøh.. ja? Tror det ihvertfall :gjeiper: :fnise: . Men kan du ikke heller svare på spørsmålet mitt enn å spørre om min mentale tilstand? Selv om jeg spør om dette, betyr ikke det at det er noe jeg kommer til å prøve ut..

Gjest henriett3
Skrevet

For å svare.

Promillen er den samme, men kokainen gjør at man føler seg mindre full.

Åja. Slik ja. Takk takk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...