Gå til innhold

Om du kunne velge hvilken som helst partner

Anbefalte innlegg

Gjest ms_kwang
Skrevet

Altså FØRST så vet jeg at flere kvinner & menn muligens har sin partner her inne, og denne tråden er ikke for å skape noe bry for noen av dere.

Men la oss si at DU ikke er den personen du er idag, og du kunne velge HVILKEN som helst partner. Hvem hadde du valgt da?

Skuespiller,artist, Kunstner, robot, tegneserie figur osv, Dame eller mann ;)

for meg

Mann: Lee Min Ho (Koreansk Skuespiller <3)

Dame: Anne Hathaway

Fordi jeg ikke klarer å bestemme meg :P

Men alle gode ting er 3, tok dere den? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg faktisk hadde valgt Bård Ylvisåker. Han er jo egentlig råkjekk! :rodmer:

Skrevet

Synes Johnny Depp er rå, men av utseende. Personligheten vet jeg ingenting om. Personligheten er det viktigste og samspillet oss i mellom. Ergo så vet jeg ikke hvem jeg ville ha valgt.

Skrevet

Jeg var forelska i brannmann Sam :sjenert:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Lionel Messi : virker som en jordnær gutt, og er så ubeskrivelig søt (og verdens beste fotballspiller, selvfølgelig).

Min lenke

Endret av regia
Skrevet

Da ville jeg hatt tilbake min mann, ingen andre kan måle seg med han. :dagens-rose:

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville helt klart hatt min egen mann ;) Heheh! Han er så HOT! Nice kropp, smart, morsom og en kjempe go pappa :) Hvorfor ville jeg hatt noen andre? Selvom jeg var en annen ... :P

• Liker 1
Gjest MorAase
Skrevet

Noen med hjerne og ikke-eksisterende libido.

Skrevet

Min store svakhet var lenge Heath Ledger :rodmer: Han var virkelig en flott person (basert på intervjuer etc.) og alltid det fine smilet.

Skrevet

Hvis jeg ikke kan velge kjæresten min, så måtte det blir Robbie Williams, men han er bare en god nr 2:)

Gjest Villrips
Skrevet

Jeg tror jeg faktisk hadde valgt Bård Ylvisåker. Han er jo egentlig råkjekk! :rodmer:

Jaaa :rodmer:

Gjest Lotusblomsen
Skrevet

Jeg hadde valgt naboen min :rodmer: Han er året yngre en meg, men svømmer så han har kropp til å drømme seg bort i :hjerter:

Skrevet

Digger mannen min , og Vin Diesel!

Skrevet

Jeg har en liten greie for rollefiguren Michael Scofield som var en av hovedpersonene i Prison Break... Det var noe med smartheten hans, personlighetstrekkene og det glimtet i øyet :hjerter: At han er grådig kjekk i tillegg, skader jo ikke. Jeg tror nok det hadde blitt i overkant stressfullt å være sammen Michael :ler: Av en eller merkelig grunn synes jeg ikke selve skuespilleren som spiller han er så fin, selvom det er samme person...

Men jeg er veldig fornøyd med samboeren min, altså! :hjerter:

Skrevet

Paul Dano. Han har en spesiell sjarm som er vanskelig å beskrive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...