Gjest ms_kwang Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Altså FØRST så vet jeg at flere kvinner & menn muligens har sin partner her inne, og denne tråden er ikke for å skape noe bry for noen av dere. Men la oss si at DU ikke er den personen du er idag, og du kunne velge HVILKEN som helst partner. Hvem hadde du valgt da? Skuespiller,artist, Kunstner, robot, tegneserie figur osv, Dame eller mann for meg Mann: Lee Min Ho (Koreansk Skuespiller <3) Dame: Anne Hathaway Fordi jeg ikke klarer å bestemme meg Men alle gode ting er 3, tok dere den?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg tror jeg faktisk hadde valgt Bård Ylvisåker. Han er jo egentlig råkjekk!
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Synes Johnny Depp er rå, men av utseende. Personligheten vet jeg ingenting om. Personligheten er det viktigste og samspillet oss i mellom. Ergo så vet jeg ikke hvem jeg ville ha valgt.
CaspertheGh0st Skrevet 7. oktober 2011 #8 Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Lionel Messi : virker som en jordnær gutt, og er så ubeskrivelig søt (og verdens beste fotballspiller, selvfølgelig). Min lenke Endret 6. mars 2012 av regia
Piper Skrevet 7. oktober 2011 #9 Skrevet 7. oktober 2011 Da ville jeg hatt tilbake min mann, ingen andre kan måle seg med han. 3
Tyr1988 Skrevet 7. oktober 2011 #10 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg ville helt klart hatt min egen mann Heheh! Han er så HOT! Nice kropp, smart, morsom og en kjempe go pappa Hvorfor ville jeg hatt noen andre? Selvom jeg var en annen ... 1
Gjest MorAase Skrevet 7. oktober 2011 #11 Skrevet 7. oktober 2011 Noen med hjerne og ikke-eksisterende libido.
Gjest Anuket Skrevet 7. oktober 2011 #12 Skrevet 7. oktober 2011 Min store svakhet var lenge Heath Ledger Han var virkelig en flott person (basert på intervjuer etc.) og alltid det fine smilet.
DysterPytten Skrevet 7. oktober 2011 #13 Skrevet 7. oktober 2011 Hvis jeg ikke kan velge kjæresten min, så måtte det blir Robbie Williams, men han er bare en god nr 2:)
Gjest Villrips Skrevet 7. oktober 2011 #14 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg tror jeg faktisk hadde valgt Bård Ylvisåker. Han er jo egentlig råkjekk! Jaaa
Gjest Lotusblomsen Skrevet 7. oktober 2011 #15 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg hadde valgt naboen min Han er året yngre en meg, men svømmer så han har kropp til å drømme seg bort i
Green Lady Skrevet 8. oktober 2011 #17 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg har en liten greie for rollefiguren Michael Scofield som var en av hovedpersonene i Prison Break... Det var noe med smartheten hans, personlighetstrekkene og det glimtet i øyet At han er grådig kjekk i tillegg, skader jo ikke. Jeg tror nok det hadde blitt i overkant stressfullt å være sammen Michael Av en eller merkelig grunn synes jeg ikke selve skuespilleren som spiller han er så fin, selvom det er samme person... Men jeg er veldig fornøyd med samboeren min, altså!
Larry Croft Skrevet 8. oktober 2011 #18 Skrevet 8. oktober 2011 Paul Dano. Han har en spesiell sjarm som er vanskelig å beskrive.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå