Gå til innhold

Trenger jeg noe i tellegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynnt å trene (minimum 3 ggr i uka) pluss at jeg har parkert bilen (t/r jobb = 5 km) Og jeg kommer minimum 3 ggr u uka og max 5 ggr.

Har ikke fysisk tung jobb.

Jeg spiser normalt og ca 4 ggr pr døg.

Jeg skal ikke drive med noe ekstremtrening eller ekstremslaning. Jeg vil at dt skal bli en normal del av livet mitt og vil at trening skal være noe jeg har lyst å gjøre, ikke noe jeg må.

Målet i det lange løp er å nå 75 kg. (veier pr dagsdato 85)

Det jeg da lurer på er, når jeg gå innom f.eks gymgrossisten for å bestille meg noe fansy treningsklær, så dukker det opp protein, kreatin, cla, bcaa osv osv..

Det kommer også opp ulike produkter som skal hjelpe meg å gå ned i vekt, som rapid burn, fight burn, chili burn osv.

Mitt første spørsmål er da: Når jeg nå skal trene og stamme opp den dvaske kroppen min, er det da noe av dette jeg MÅ ha?

Minn andre spørsmål er da: Når jeg nå skal trene og stamme opp den dvaske kroppen min, er det da noe av dette som fungerer og faktisk kan hjelpe meg?

Føler det er så uendelig mye på markedet, så jeg går meg litt vil og blir lett påvirket..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du trene normalt, leve normalt og ikke har mål om å bli kroppsbygger, drive med styrkeløft, fitness eller lignende, trenger du strengt tatt ikke noen av disse produktene med kreatin, protein, chili osv.

Dette er kosttilskudd som gjør det enklere å få i seg de stoffene man trenger (snakker nå hovedsaklig om protein o.l.) når man trener opp mot spesielle mål.

Slankeprodukter har jeg ikke peiling på, men vil ikke tro disse du nevner her er bedre enn alle andre slankeprodukter på markedet.

Sunt og godt kosthold samt aktivitet, slik du planlegger nå, er nok uansett det mest effektive! :)

Lykke til med treningen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...