Gå til innhold

Stå opp tidlig - Bli slank

10 stemmer

1. 1. Når står du opp dager du har jobb, skole, etc?

• Før kl 04:00
      0
    • 04:00-05:00
      0
    • 05:00-06:00
    • 06:00-07:00
    • 07:00-08:00
    • 08:00-09:00
      0
    • 09:00-10:00
      0
    • 10:00-11:00
      0
    • 11:00-12:00
      0
    • Etter kl 12:00

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stå opp tidlig - bli slank

Jeg står opp kl 05:00 2-4 dager i uka, og kl 06:00 de andre ukedagene, men har fortsatt mine kilo for mye. Skal jeg opp kl 5, så må jeg begynne å legge fram klær kl 21, for så å krype under dyna. Når jeg ikke er hjemme fra jobb før rundt kl 18, så blir det korte dager hjemme.

Egentlig er jeg glad i å være oppe om natta. Det er kanskje derfor jeg takler dette opplegget, at kl 5 fortsatt er om natta :fnise:

Hvordan er din døgnrytme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg står som regel opp mellom 05:30 og 06:00 når jeg skal på jobb. Men noen ganger må jeg jobbe senere og da står jeg opp etter 12 (mer sånn ca. kl20).

Men jeg syns ikke jeg har blitt så mye slankere etter at jeg begynte å stå opp så tidlig, snarere tvert imot. Står jeg opp tidlig så må jeg trene eller spise mindre (spiser ikke mye fra før av så da blir det evt veldig lite) for å ikke få de kiloene ekstra som jeg helst ikke vil ha.

Står jeg opp etter 12 over en lengre periode så går jeg faktisk ned i vekt og det passer meg mye bedre å stå opp sent da jeg er ikke syns jeg fungerer så bra fra kl5 til kl12 på dagen, som jeg gjør fra kl12 til kl04 :skya:

Skrevet

Jeg står opp 0615 i ukedagene og er i seng å leser 5 min før jeg sovner 2230-2245. Fredagen sovner jeg midt i "sporløst forsvunnet" på sofanen... :sjenert: lørdagen og søndag er jeg oppe i 0730-0800 tiden og legger meg i 2230 tiden.

Hilsen slank kvinne i 40 årene.

Skrevet

Du har et energilager... På dagen gjør du noe, og bruker av det... Mot kvelden er du i lite aktivitet, og du tar ikke mye fra energilageret, og om du spiser litt mot slutten av dagen så lagrer du jo energi = masse energi i kroppen om morgenen, SOM REGEL, ikke alltid.

Derfor er det en liten myte at man brenner mer om morgenen

Skrevet

Kommer meg sjelden opp før 8 om morgenen. Er vel derfor jeg er overveiktig, da.... :gjeiper:

Skrevet

Jeg er slank, og har alltid vært det. Jeg våkner aldri av meg selv før kl 10. Pleier å ha vekkeklokken på 11 i helgene og ferier. Står opp i 6-tiden på ukedager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...