Gå til innhold

Når setter dere inn hagemøbler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og møbler som står på balkongen/terrassen? Før vinteren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tremøbler og de må stå ute hele vinteren, men putene tar jeg inn og oppbevarer i boden når det blir nattefrost. Jeg har verandakasse, men der har jeg så mye annet, jord og krukker. Om våren bruker jeg å olje møblene slik at de tåler regn.

Hvilke møbler har du? Noen kan lett stå ute hele året.

Skrevet

Aldri. Har sånne i "stål" eller hva det er, og har ikke noe sted å ha dem inne.

Skrevet

Skulle ha gjort det for et par uker siden, men det blir gjort denne helga. Det som må stå ute dekkes ordentlig til med presenning. Snart klar for snø ;)

Skrevet

Når det er meldt snø... Bruker det enda nesten hver dag, er godt å være ute på solfylte høstdager... Har forøvrig et kafebord som står ute hele vinteren..

Skrevet

Hvilke møbler har du? Noen kan lett stå ute hele året.

Jeg har også tremøbler. Fra Ikea. Venter i hvert fall til snøen kommer. Se om jeg setter dem ned i boden.

Skrevet (endret)

Alle hagemøblene mine ble tatt innendørs idag.

Planlegger å tømme krukkene med sommerblomster neste helg .. da skal skylles og settes inn for vinteren de og. Grillen vasket jeg og tok inn i boden for mange uker siden ... utelivet i hagen er over for iår.

Endret av Jytte
Gjest utoginn
Skrevet (endret)

Må hagemøblene tas inn?

Nei de skal få stå i hagen i hele vinter. Impregnert og malt, så jeg håper de går opp i liminga i det minste.

Kan ikke bære dem ut og inn i ett kjør

Endret av utoginn
Skrevet

Må hagemøblene tas inn?

Nei de skal få stå i hagen i hele vinter. Impregnert og malt, så jeg håper de går opp i liminga i det minste.

Kan ikke bære dem ut og inn i ett kjør

Tok de ikke inn når jeg hadde tunge tremøbler, men de møblene jeg har nå tar jeg inn før vinteren. Har plass til å oppbevare de innendørs, så da gjør jeg det. Det er litt herlig å gå vinteren i møte med tom terasse og hage og slippe å bekymre seg for at ting blir ødelagt av vær og vind.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...