AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg sliter med dårlig samvittighet fordi jeg alltid må tenke på jenter når jeg har sex med meg selv... Jeg har samboer, og vi har et godt sexliv (kanskje ikke så mye sex som jeg skulle ønske, men sexen er bra når vi først har det). Jeg tenner på kjæresten min når vi har sex, men tenker aldri på ham når jeg er alene og holder på. Jeg vet egentlig at jeg er heterofil, og jeg har aldri hatt følelser eller noe for ei jente. Jeg tenker heller aldri på jenter på denne måten når jeg er med venninner, eller når jeg treffer nye jenter. Jeg har aldri klart å få orgasme under samleie, og fikk min første orgasme for et års tid siden. Må derfor jobbe lenge for meg selv hver gang jeg skal bli helt tilfredsstilt, og helst når jeg er alene hjemme. Føler meg slem mot kjæresten min siden jeg må fake hver gang vi har sex sammen, selv om jeg på en måte blir tilfredsstilt uten å få orgasme også. Jeg hater å måtte vente til han er på jobb, og så låse meg inne på badet med vibratoren og tenke på jenter for å bli tilfredsstilt... Hvorfor er det sånn, og hva i alle dager kan jeg gjøre med det? Vil så gjerne klare å komme av å tenke på kjæresten min, og gjerne sammen med ham også...
Rainbow Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Kan jo hende du er biseksuell, da? Tenner på jenter, men ikke kunne tenke deg forhold med dem? Sånn trodde jeg at jeg var før jeg skjønte at jeg var helt lesbisk. Men mange har det jo sånn bestandig. Så lenge du tenner på kjæresten din når dere har sex er du jo ikke ute av stand til å tenne på menn. Og det er ikke noe galt i å tenke på andre ting når du har sex med deg selv. Da kan fantasien få gjøre hva den vil! :-) Syns det er trist at du må fake hver gang, det må jo være trist i et forhold. Jeg vile heller vært ærlig på at akkurat det og det ikke funker "helt fram". Er jo mange som har sex med menn som ikke får til å komme uten klitorisstimulering... 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg sliter med dårlig samvittighet fordi jeg alltid må tenke på jenter når jeg har sex med meg selv... Jeg har samboer, og vi har et godt sexliv (kanskje ikke så mye sex som jeg skulle ønske, men sexen er bra når vi først har det). Jeg tenner på kjæresten min når vi har sex, men tenker aldri på ham når jeg er alene og holder på. Jeg vet egentlig at jeg er heterofil, og jeg har aldri hatt følelser eller noe for ei jente. Jeg tenker heller aldri på jenter på denne måten når jeg er med venninner, eller når jeg treffer nye jenter. Jeg har aldri klart å få orgasme under samleie, og fikk min første orgasme for et års tid siden. Må derfor jobbe lenge for meg selv hver gang jeg skal bli helt tilfredsstilt, og helst når jeg er alene hjemme. Føler meg slem mot kjæresten min siden jeg må fake hver gang vi har sex sammen, selv om jeg på en måte blir tilfredsstilt uten å få orgasme også. Jeg hater å måtte vente til han er på jobb, og så låse meg inne på badet med vibratoren og tenke på jenter for å bli tilfredsstilt... Hvorfor er det sånn, og hva i alle dager kan jeg gjøre med det? Vil så gjerne klare å komme av å tenke på kjæresten min, og gjerne sammen med ham også... Sånn har jeg hatt det også. Men blir du tilfresstillt hvis du bruker vibratoren under samleie? Synes ikke du burde ha dårlig sammvittighet for at du fantaserer om jenter, jeg gjør det samme men tenker at det må jo være lov å fantasere om jenter! Så- hvis problemet er at du ikke blir tilfredsstilt med mindre du tenker på jenter, så kan du jo ta med vibratoren inn i sexlivet og fantasere om jenter under samleiet? Eller hva? Kanskje jeg misforstår noe, men da får u bare rette meg. 2
Tyr1988 Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 HALLELUJA jente!!!! Vi er i samme situasjon Jeg har også en samboer og har alltid (i 7 år) bare tent på han og jenter Samboeren min synes det er helt greit, heldigvis Vi er veldig åpne med hverandre, og jeg tror det er veldig viktig! Jeg har aldri hatt et problem med å få orgamse med samboeren min, men jeg tror det har mye med at han kjenner meg ut og inn Nå skal jeg fortelle deg noe Hver år drar jeg og venninnene mine til London på jentetur I England er menneskene der nede mye mer åpne enn oss her i Norge, så det er gayklubber overalt Så en gang i året får jeg faktisk muligheten til å møte det behovet (ikke sex, men rote, kline osv.) og samboeren min synes det bare er sunt:) Og selvfølgelig synes han det er KJEMPE tennende Fortell han det, så lover jeg at den dårlige samvittigheten, forholdet deres og sexen deres vil få det mye bedre 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 HALLELUJA jente!!!! Vi er i samme situasjon Jeg har også en samboer og har alltid (i 7 år) bare tent på han og jenter Samboeren min synes det er helt greit, heldigvis Vi er veldig åpne med hverandre, og jeg tror det er veldig viktig! Jeg har aldri hatt et problem med å få orgamse med samboeren min, men jeg tror det har mye med at han kjenner meg ut og inn Nå skal jeg fortelle deg noe Hver år drar jeg og venninnene mine til London på jentetur I England er menneskene der nede mye mer åpne enn oss her i Norge, så det er gayklubber overalt Så en gang i året får jeg faktisk muligheten til å møte det behovet (ikke sex, men rote, kline osv.) og samboeren min synes det bare er sunt:) Og selvfølgelig synes han det er KJEMPE tennende Fortell han det, så lover jeg at den dårlige samvittigheten, forholdet deres og sexen deres vil få det mye bedre Så fint å få svar fra deg! Føler meg litt bedre når jeg ikke føler meg helt alene om det :-) Jeg har fortalt kjæresten min at jeg ofte drømmer at jeg har sex med jenter, f.eks morgenen etter når vi våkner. Han lo av det i starten, men så begynte han å si at han syntes det var ekkelt, og ville ikke høre mer om det. De fleste menn jeg kjenner og har snakket med om jenter som roter med jenter, har fortalt at de liker det, og tenner på det. Kjæresten min er ikke sånn... Jeg tror derfor at han faktisk ville tatt det litt tungt om jeg fortalte ham at jeg tenner på jenter, og at det er det jeg tenker på for å få orgasme. Jeg har klina med jenter før, men kun i fylla, og for det meste for flere år siden, i en liten utforskningsperiode. Vet ikke hvorfor, men jeg har ikke blitt tent eller noe av det. Litt rart når det er tanken på jenter som gjelder for å nå klimaks. Jeg har ofte våte drømmer om jenter, og vil på en måte prøve jentesex også, bare for å finne ut hva jeg egentlig mener med disse tankene og behovene. Det vil dessverre være umulig så lenge jeg er sammen med kjæresten min, men jeg er jo i bunn og grunn lykkelig i forholdet som det er også! Du er utrolig heldig som har en så forståelsesfull kjæreste! Og som får dratt på slike turer... Skulle ønske det var slik til meg :-)
Gjest MorAase Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har problemer med å forstå at mennesker skjemmes over sine TANKER. Det er jo tanker som er inni ditt hode. Hvem har noe med dem å gjøre så lenge en ikke utfører handliger i det virkelige liv som skader andre?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har problemer med å forstå at mennesker skjemmes over sine TANKER. Det er jo tanker som er inni ditt hode. Hvem har noe med dem å gjøre så lenge en ikke utfører handliger i det virkelige liv som skader andre? Jeg skjemmes rett og slett fordi han er en fantastisk mann, og tenner kun på meg, han er den mest dedikerte mannen man kan finne. Jeg føler derfor at jeg burde vært lik mot ham, og gjengjeldt alt. Det skaper en fæl følelse i meg at han ikke er den jeg tenker på for å bli tent...
Gjest MorAase Skrevet 7. oktober 2011 #8 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg skjemmes rett og slett fordi han er en fantastisk mann, og tenner kun på meg, han er den mest dedikerte mannen man kan finne. Jeg føler derfor at jeg burde vært lik mot ham, og gjengjeldt alt. Det skaper en fæl følelse i meg at han ikke er den jeg tenker på for å bli tent... Ja, han har garrantert aldri tenkt på andre en deg når han på egenhånd får utløp for sine drifter...
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #9 Skrevet 7. oktober 2011 Ja, han har garrantert aldri tenkt på andre en deg når han på egenhånd får utløp for sine drifter... Greia er at vi har sex hver gang han føler for det, siden jeg er pådriveren... Han holder med andre ord ikke på for seg selv, fordi han ikke har behov for det.
Gjest MorAase Skrevet 7. oktober 2011 #10 Skrevet 7. oktober 2011 Greia er at vi har sex hver gang han føler for det, siden jeg er pådriveren... Han holder med andre ord ikke på for seg selv, fordi han ikke har behov for det. Det tviler jeg på. Det er tydelig at det er mye dere ikke snakker om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå