AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg tåler ikke å drikke proteinshake, da blir jeg liggende i fosterstilling i 3 timer med magesmerter. Men jeg skulle hatt noe lignende som jeg kunne tatt etter trening? Jeg har også prøvd div noka barer men med samme resultat. Eneste jeg ikke får vondt i magen av er de fra Fedon. Jeg har også prøvd saftproetinet whey cooler. Funket ikke det heller. Noen forslag?
Personlig12 Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Er det selve proteinet (shaken) du blir dårlig av eller melken det ofte er blandet med?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Er det selve proteinet (shaken) du blir dårlig av eller melken det ofte er blandet med? Melk tåler jeg, men jeg har testet det ut med å prøve å blande pulvret i vann. Samme skjedde da. Så er noen pulvret jeg reagerer på. Prøvd mange forskjellige
Personlig12 Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Melk tåler jeg, men jeg har testet det ut med å prøve å blande pulvret i vann. Samme skjedde da. Så er noen pulvret jeg reagerer på. Prøvd mange forskjellige Ok, regnet nesten med du har tenkt så lang da Visst du trener så mye at du trenger proteintilskudd etter trening regner jeg med at du har en veileder også? De har ofte god peiling så spør dem.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Ok, regnet nesten med du har tenkt så lang da Visst du trener så mye at du trenger proteintilskudd etter trening regner jeg med at du har en veileder også? De har ofte god peiling så spør dem. Vil ikke si jeg trener MYE, men heller normalt. Grunnen til at jeg vil ta noe etter trening er for at jeg ikke er så flink å spise rett, slik at jeg får bra restitusjon. Trenger liksom ikke være en shake. Men som som fyller opp alt jeg trenger etter trening. Noe som er lett å få i seg å går fort. Om du skjønner
Gjest gutt92 Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Som regel er det jo laktose folk reagerer på? Er det noe annet du er allergisk mot? Det finnes også masse forskjellige proteintyper... Myse, kasein, eggeprotein, erteprotein osv
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 Som regel er det jo laktose folk reagerer på? Er det noe annet du er allergisk mot? Det finnes også masse forskjellige proteintyper... Myse, kasein, eggeprotein, erteprotein osv Kun allergisk mot dyr ikke merket noe annet
Gjest gutt92 Skrevet 7. oktober 2011 #8 Skrevet 7. oktober 2011 Må være noe du ikke tåler i shaken... Aldri hørt om ditt tilfelle, utenom folk som er laktoseintolerante f.eks.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #9 Skrevet 7. oktober 2011 Må være noe du ikke tåler i shaken... Aldri hørt om ditt tilfelle, utenom folk som er laktoseintolerante f.eks. Jeg drikker melk og andre melkeprodukter uten å merke noe. Var derfor jeg ble så fla da jeg oppdaget Whey Cooler som jeg "bjælma" i meg med stor lyst... Det ble 3 timer på sofaen i syke smerter ... goody..
Gjest gutt92 Skrevet 7. oktober 2011 #10 Skrevet 7. oktober 2011 Det kan faktisk også være grunnen... om du bare bælma i deg. Kjenner meg igjen der. Prøv å drikk det litt med måte neste gang, små slurker heller. Lett å bli dårlig i magen av å drikke forskjellige shaker
Personlig12 Skrevet 7. oktober 2011 #11 Skrevet 7. oktober 2011 Vil ikke si jeg trener MYE, men heller normalt. Grunnen til at jeg vil ta noe etter trening er for at jeg ikke er så flink å spise rett, slik at jeg får bra restitusjon. Trenger liksom ikke være en shake. Men som som fyller opp alt jeg trenger etter trening. Noe som er lett å få i seg å går fort. Om du skjønner Bananer og/eller egg går det på her. Evt lage meg en smoothie. Nøtter, omelett, havregrøt, grove pannekaker. Jeg bruker soyabasert proteinshake. Men det er helst fordi jeg ikke tåler melk da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå