Orthia Skrevet 4. desember 2003 #1 Skrevet 4. desember 2003 Jeg har sverget til shape-up strømpebukser, spesielt i julebordsesongen. Med fortrinnsvis Oroblus shaper har jeg følt at jeg har fått en slankere og glattere silhuett. Men: i går kjøpte jeg meg et par nye bukser, som satt "som et skudd". For moro skyld prøvde jeg dem hjemme med shape-up strømpebukse under, for å kjenne om buksa ble noe slakkere. Det kjentes helt likt! Buksa var akkurat like stram om liv, rumpe og hofter. Er de svinedyre shape-up-strømpebuksene bare juks, og gir kun en illusjon om å bli ørlite slankere? Eller er de ikke beregnet på å ha under bukser? (skjønner ikke helt hva forskjellen skulle være, da)
VesleBråka Skrevet 4. desember 2003 #2 Skrevet 4. desember 2003 Når jeg tar på meg en solid trøkk-inn strømpebukse, så går jeg ned ivertfall en størrelse.. Klærne sitter veldig pent da, merkes godt på et langt kroppsnært skjørt jeg har. Myye penere med trøkk-inn strømpebukse.
Lillebi Skrevet 5. desember 2003 #3 Skrevet 5. desember 2003 Jeg går ikke ned en størrelse, men jeg føler at rumpa blir "fastere"... strammer opp holdningen og figuren litt...
Gjest Poirot Skrevet 5. desember 2003 #5 Skrevet 5. desember 2003 På meg virker de ikke i det hele tatt, holder ikke inne noe som helst. Har inntrykk at alt som holdes inne er det tynne jenter med 1 mm ekstra hud har. Men det som funker er hold-in truse kjøpt i undertøusforretning. Supersexy (NOT) og gjør midjen en str mindre.
Gjest gjest1 Skrevet 5. desember 2003 #6 Skrevet 5. desember 2003 De fra Hennes&Maurits fungerer for meg. De holder inne det meste :-) Men de du snakker om, Oroblus(er 98% sikker på at det er det merket) de har jeg ingen virkning av.... så kanskje det er akkurat det merket som ikke fungerer?
Musemor Skrevet 6. desember 2003 #7 Skrevet 6. desember 2003 De fra Hennes&Maurits fungerer for meg. De holder inne det meste :-) Men de du snakker om, Oroblus(er 98% sikker på at det er det merket) de har jeg ingen virkning av.... så kanskje det er akkurat det merket som ikke fungerer? Helt enig! Jeg er også veldig fornøyd med disse. Og prisen er grei også :D (tror de koster 69,50;)
Arwen Skrevet 6. desember 2003 #8 Skrevet 6. desember 2003 Oroblu sine er fantastiske synes jeg Ser bedre ut med de ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå