Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I barns språkutvikling?

Jeg har kjøpt bøker og skal fordype meg, men nå trenger jeg noe fort, noen som kan veilede meg?

Takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veilede deg i hva? hva er problemstillingen. Det er å sette seg inn i stoffet via å lese som blir første skritt, er det noe du lurer på er det å spørre deretter ;)

Skrevet

Veilede deg i hva? hva er problemstillingen. Det er å sette seg inn i stoffet via å lese som blir første skritt, er det noe du lurer på er det å spørre deretter ;)

Veilede meg i en kjapp oversikt for det finnes nemlig, hvis du leser det jeg skriver så er det kjøpt inn bøker, samtidig trenger jeg generell forståelse ganske fort.

Det handler vel om evne til å se løsninger, og flere hoder tenker bedre enn ett!

Skrevet

Se på innholdsfortegnesle og kapittelsammendrag. Hvilke bøker har du kjøpt?

Trenger du innføring eller veiledning (to veldig forskjellige ting...)?

Skrevet

Se på innholdsfortegnesle og kapittelsammendrag. Hvilke bøker har du kjøpt?

Trenger du innføring eller veiledning (to veldig forskjellige ting...)?

Så vanskelig daaaaaaa, hallloooo er vel samma det vel, smil det er helg:) :popcorn::fnise:

Skrevet

Ok.

1. De ulike utviklingsfasene- Systemlæringsfasen

Systemstabiliseringsfasen

Tekstutviklingsfasen

Jeg har ett barn med atypisk autisme som er veldig høytfungerende, husker han ikke pekte og gjentok ord veldig tidlig, derimot hadde han to stavelesord ved 2 årsalder, men pedagogene var ikke "fornøyde" så de kjørte Askeladden b,la.

Nå når jeg arbeider i bhg selv og har toåringer med tostavelsesord sier styrer det er helt vanlig og at det ikke trengs tiltak ennå, så hvor misforstod jeg?

Skrevet

:)

Takk, jeg er bare litt sliten og når man er det søker man lette løsninger :goodbye:

Skrevet

Du virker ikke særlig hyggelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...