Gjest snoopy_93 Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Nei, kan helt ærlig si at jeg ikke hadde brydd meg uansett
Mr.Omg Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Jeg tror de færreste vet om denne dagen Ingen som har gratulert meg ihvertfall Endret 7. oktober 2011 av Mr.Omg
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Pøh, mannsdager er det jo 364 dager i året..
Gjest Applecore Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg tror de færreste vet om denne dagen Ingen som har gratulert meg ihvertfall Aww. Gratulerer Mr. Omg og alle andre karer
KaffeLars Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Takker og bukker. Men det er bare et par timer igjen. NB: Rekker du ikke å markere Mannsdagen i dag får du en ny sjanse 19. november. Det er datoen for den internasjonale Mannsdagen, som også Norge forholder seg til, i følge presserådgiver Trine Rom Giving hos Likestillings- og diskrimineringsombudet.
KaffeLars Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg foretrekker diskrimineringsombudet. Hun kan sørge for at kvinner diskrimineres. Eller var det menn?
Gjest Solmåne Skrevet 7. oktober 2011 #8 Skrevet 7. oktober 2011 Nåmmen..! Gratulerer med dagen menn! Takk for at dere klarer å roe oss hysteriske kvinnfolk og at dere ikke skaper så mye unødvendig drama slik som vi har tendenser til.. verden hadde om mulig vært enda galere uten dere til stede
Gjest Gorgonzola Skrevet 7. oktober 2011 #9 Skrevet 7. oktober 2011 ...at det er mannsdagen i dag? Aww. Gratulerer Mr. Omg og alle andre karer Tusen takk, kred til deg! Personlig så ante jeg ikke at dagen fantes en gang men den feires behørig med et par iskalde øl og surfing på KG................. Nåmmen..! Gratulerer med dagen menn! Takk for at dere klarer å roe oss hysteriske kvinnfolk og at dere ikke skaper så mye unødvendig drama slik som vi har tendenser til.. verden hadde om mulig vært enda galere uten dere til stede Alltid hyggelig å få det skrifltig
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #10 Skrevet 8. oktober 2011 JA, det visste jeg! Men dessverre blir ikke dagen like godt markert som kvinnedagen. Uten at jeg aner hvorfor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå