Lyra Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Hvilket underskjørt har dere hatt? Jeg ser for meg at det blir vanskelig å sitte med et underskjørt med ring, men jeg har også hørt at det er vanskelig å gå i de som ikke har ring. Hvilke erfaringer har dere? Skal forresten ha en A-line kjole med litt fylde i skjørtet.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Hvilket underskjørt har dere hatt? Jeg ser for meg at det blir vanskelig å sitte med et underskjørt med ring, men jeg har også hørt at det er vanskelig å gå i de som ikke har ring. Hvilke erfaringer har dere? Skal forresten ha en A-line kjole med litt fylde i skjørtet. Jeg brukte mitt eget . Du mener hva slags, tenker jeg.
FruN Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg tenkte først å ikke ha underskjørt, men når jeg var i salong for tilpassing, prøvde jeg et, og endte opp med det. Først og fremst slipper du å få underlagene inn mellom beina (der de gjerne ødelegger strømper etc.), og det blir litt luftigere. Har riktignok ikke satt meg i hele stasen, men tror det skal gå veldig fint Mitt u.skjørt har da en ring.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Hadde underskjørt med to ringer, gikk helt fint å sitte i det eneste var at kjolen gikk litt opp framme når jeg satt så folk såg skoene. (kanskje litt artig utpå kvelden da brudeskoene ble byttet ut med skoene jeg dro til frisøren med (lilla kawasaki sko) etter en lek der brudeskoene måtte av, var de ikke like gode å ha på) Må sies at jeg måtte prøvesitte kjolen med underskjørt før bryllupsdagen, men hadde ikke hatt noe valg egentlig da kjolen hadde akkurat blitt litt for lang viss jeg ikke hadde hatt underskjørtet.
bobbi Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Hvilket underskjørt har dere hatt? Jeg ser for meg at det blir vanskelig å sitte med et underskjørt med ring, men jeg har også hørt at det er vanskelig å gå i de som ikke har ring. Hvilke erfaringer har dere? Skal forresten ha en A-line kjole med litt fylde i skjørtet. Jeg har kjøpt dette . Det er veldig behagelig både å sitte å gå i, og har ikke ring. Det ga en veldig fin fylde i min kjole ihvertfall Endret 8. oktober 2011 av bobbi
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg angret på at jeg valgte underskjørt med ring. Det var helt umulig å sitte med, men det så fint ut da jeg stod oppe.
Rødtoppen86 Skrevet 8. oktober 2011 #7 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg hadde underskjørt med to ringer, og det gikk helt fint for meg å sitte. Kan ikke helt skjønne hva som er vanskelig med det? Skoene var det få som så uansett siden det var duk på bordene Jeg hadde en kjole med a-linjeform, så den trengte underskjørt for å legge seg fint, og det var godt å ha beina fri under alle kjolelagene hehe. Gjorde meg ingenting at kjolen vippet litt opp når jeg gikk, for da slapp jeg å snuble i blondekanten nede på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå