Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei=)

I år tenkte jeg gå til anskaffelse av canada goose jakke etter å ha vært trofast mot min fjellreven i mange vintre og nå ser den ikke ut.

Det jeg lurer på da er om det er noen her som har kjøpt det gjennom nettet og har fått ekte vare? Blir så usikker når jeg ser det er så mye fake ute og går på to ben.

Har veldig lyst på Epedition for jenter eller Trillium parkasen, vet heller ikke hvilken str jeg skal bruke. Bruker vaneligvis str 36/S.

Håper noen kan gi meg svar:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke kjøpt det, da støtter man dyreplageri. Gjessene som brukes til dunet i de jakkene blir ribba levende, noe som kan sammenlignes med å røske ut håret ditt over hele kroppen og ikke bry seg om man drar ut hud.

I tillegg er det ekte pels på hetta, som kommer fra en grusom pelsindustri. Vil du virkelig at dyr skal lide for at du skal være varm?

Skrevet

Samme her. Ønsker meg en slik jeg og. Fant det på Nelly.com for noen uker siden, men ikke nå lenger.. Dytter siden litt opp :sjenert::kaffekopp:

Gjest Silvermist
Skrevet

hei=)

I år tenkte jeg gå til anskaffelse av canada goose jakke etter å ha vært trofast mot min fjellreven i mange vintre og nå ser den ikke ut.

Det jeg lurer på da er om det er noen her som har kjøpt det gjennom nettet og har fått ekte vare? Blir så usikker når jeg ser det er så mye fake ute og går på to ben. Har veldig lyst på Epedition for jenter eller Trillium parkasen, vet heller ikke hvilken str jeg skal bruke. Bruker vaneligvis str 36/S.

Håper noen kan gi meg svar:D

Beklager fullstendig OT TS, men det utsagnet der made my morning! :skratte:

Skrevet

Tråden er ryddet for reklame.

Kråkesaks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...