Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som har brune øyne, hvilken kajal farge bruker dere? blir svart for hardt? grått for trått? brunt for lyst? har en fra h&m, i brunt, men den er ikke god, gir ingen farge fra seg nesten, og er litt for lysebrun..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på sminken ellers.

Bruker en brun kajal til daglig, bare for å markere litt. Denne passer jeg på å dra ut, slik at det ikke blir en hard strek.

Til festlige anledninger bruker jeg ofte en svart kajal, men drar ut denne også. Har også brukt en svart øyenskygge som kan legges langs kanten med en god applikator. Det blir ikke så hardt som en strek.

Grå kajal kler jeg ikke.

Skrevet

Jeg sverger til mørke brun. Svart blir veldig hardt for min del, både kajal og mascara er brune/sorte hos meg.

Gjest tinatina
Skrevet

kajaler med lilla og grønne nyanser er nydelig til de som har brune øyne.

Skrevet

Jeg har veldig mørke brune øyne og bruker en nesten svart/mørk brun over øyet og ganske lys under øyet.

Til fest bruker jeg en litt lilla skygge under øyet - fremhever brunfargen godt.

Skrevet

Mørk brun. Men lilla er faktisk veldig fint også. (selv om jeg ikke har det selv)

Gjest Anonymous
Skrevet

BLÅ!!! Høres kanskje sykt ut, men det er kjempefint! Jeg fikk tips om det i et parfymeri en gang jeg ble sminket, og siden det har jeg kun brukt rosa øyenskygge og blå kajal til fest. Har fått masse komplimenter for det.

Skrevet

Det kommer nok an på hud og hår også.

Jeg ser syk ut i blått og lilla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...