Gå til innhold

Han har fått seg jobb! Gledesutbrudd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HURRA!! Må bare få det ut!

Jeg er så glad på hans (broren min) vegne!

Han var ferdigutdannet i vår, og har jobbet i sin faste sommerjobb i sommer mens han har søkt litt rundt om kring, osv. Satt til slutt igjen med to GODE tilbud, der han ikke visste hvilken han skulle velge. Han har brukt meg til å diskutere litt med, komme med fordeler/ulemper osv. Og nå har han valgt og takket ja! Jeg er så glad!!!! :hoppendeglad: Han er så flink, og fortjener virkelig en slik jobb som han har fått! Skal innrømme at jeg var litt redd for at han skulle få problemer med det (ikke verdens beste vitnemål, og så kan han virke litt sjenert), men så gikk det så bra. Fy meg! :fnise:

Kan ikke si det til noen andre. Foreldrene våre har stort sett blitt holdt utenfor i jobbsøkeprosessen, med intervjuer og alt, rett og slett fordi de har en tendens til å mase og være litt for kritiske til alt. Sikkert vanlig for foreldre, men jeg skjønner ham godt. Det er slitsomt å hele tiden bli mast på "nå må du huske å søke på den og den jobben. Ikke vent for lenge. Gjør ditt, gjør datt.".

Nå får han bare gleden av å ringe dem og fortelle det. (Selv om jeg tipper han sier det i en bisetning først.. :fnise: )

UANSETT: HURRA! :hoppendeglad:

Gratulerer, kjære broren min! :blomst:

Hmm. Kanskje jeg skal smi sammen en liten "gratulerer-med-ny-jobb"-pakke, og sende til ham? :idesmil:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra :D Er så fint når det løser seg, også for de som står nære, og ikke bare seg selv.

Synes du kan lage en sånn pakke jeg, det høres jo kjempekoselig ut :D

Skrevet

Så hyggelig!

Jeg er sikker på at han vil sette stor pris på slik pakke, i tillegg til at han veldig glad for å ha fått jobb. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...