AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Har nylig flyttet til Tromsø og trenger en frisørtime. Skal stripe ettervekst (blondt hår - må blekes!) og klippe. Så trenger en flink frisør til det Har hørt mye godt om Benoni og Rosa, men lurer på om noen har erfaringer? Hva koster det der? Og hvordan ligger prisene på de andre salongene i byen? Takknemlig for svar! Hilsen fattig student
Gjest Candide Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Hei! Har ikke vært hos Benoni og Rosa, men kan varmt anbefale Høst frisør! De som jobber der er utrolig dyktige. I tillegg bruker de organiske produkter, som er et stort pluss for min del! Jeg pleier både å klippe og farge når jeg er der. Koster rundt 900 for farge og 600 for klipp. Om du vil ha det billigere, kan jeg også anbefale Hårsveisn. Har aldri farget hos dem, men de er flinke til å klippe! Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg kan anbefale deg Glam;) De er utrolig dyktige, de holder til 2 gater over Nerstranda (Steen og Strøm) 2 hyggelige og flinke unge damer Lykke til uansett valg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå