Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg tenkte at jeg skulle begynne å pleie huden min igjen, etter å ha latt være i over et halvår. Tidligere har jeg brukt md formulations og ELSKER scrub'en og rensen.

Jeg har tørr/normal blandingshud, blir litt fet i T-sonen, og litt tørr og veldig rød i kinnene. Det er først og fremst det at jeg blir rød i kinnene som plager meg, og jeg lurer på hva jeg skal kjøpe?

Skulle vel også ha begynt med øyekrem. Det har jeg ikke prøvd før. Noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg handler alt på www.feelunique.com. Blant annet MD formualtions.

Feelunique har fri frakt, og de betaler tilbake all moms og tollkostnader! :jepp:

MD har en pleiende krem som heter "critical care", har selv ikke prøvd den, men kanskje den kan være lindrende og pleiende til huden din hvis den blir litt rød og sånn?

Øyekrem har jeg desverre ingen tips til, da jeg ser etter det selv!

Gjest Daenerys
Skrevet

Anbefaler produkter til sensitiv hud, jeg var mye rød i kinnene før, men det er helt borte nå (bortsett fra når jeg trener da :)). Brukte md, og gav huden masse fukt, blant annet med Decleor sin fuktmaske før jeg fant ut at jeg ikke tålte den. Men tror sensitivt er veien å gå :)

Skrevet

Jeg vil tipse om www.hildechristina.com . Hun vet hva hun skriver om :)

(Men ellers synes jeg som hun over at decleor sin fuktmaske er god)

Skrevet

Skal teste ut decleor sin fuktmaske.

Noen andre som har hatt samme problemene som meg og har tips? :)

Skrevet

Decleorproduktene (og MD) kan du gjerne spørre etter prøve på hos hudpleier. Er dyrt å kjøpe fullsize hvis det skulle vise seg å være bomkjøp.

Skrevet

Prettyskin4less var jo så billig før, men nå har det blitt like dyrt som feelunique :(

Skrevet

Hjelp? Noen?

Gjest Daenerys
Skrevet

Md sin continuous renewal serum for sensitiv hud hjalp meg mye :) har lik hud som deg bortsett fra tørrheten. Serumet er gabske dyrt, men varer lenge siden du bare bruker noen dråper hver. Tror dette serumet i kombinasjon med resten tok knekken på den veldig røde huden min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...